Azore Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Du azore om du inte tycker den e något speciellt så har du nog iaf inte kört den för min bedömning på den skulle nog va. utseende:4/10 snabbhet:3/10 härlig:8/10 jaa just att man inte har haft den förut och så gör att det är extra kul att använda en sån härlig bil mitt snitt poäng 5/10 Kan tillägga att jag kört den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag tycket lätt sabre är grymmaste bilen(tycker om gamla muskel-bilar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vote: annan. VArför tog du inte med remington? Det är den snyggaste och den bästa bilen i hela spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Woerd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Bullet. Ford GT 40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 .jester Supra 94' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts