Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Har biljett till Iron Maiden på ullevi, vet dock inte om jag orkar gå, inte min typ av musik. Hur har du då fått biljetter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hur har du då fått biljetter ? Öhh.. min mor har fixat två papperslappar, vet inte om jag vill använda min, kanske ska sälja (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Du kan sälja din till mig pisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Men hallå allihopa glöm inte att The Crüe avslutar Sweden Rock. Jag garanterar et hejdundrande drag P.S jag skall självfallet dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vill till: Cradle of filth, Audioslave, hultsfred (slayer, slipknot, Marilyn manson!!) skulle gå på judas men de sket sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vill till: Cradle of filth, Audioslave, hultsfred (slayer, slipknot, Marilyn manson!!) skulle gå på judas men de sket sig Ska Audioslave till Hultsfred? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det sa han inte. "Cradle of filth, Audioslave, hultsfred (slayer, slipknot, Marilyn manson!!)" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det sa han inte. "Cradle of filth, Audioslave, hultsfred (slayer, slipknot, Marilyn manson!!)" Jg fick falska förhoppningar, NEEEEEEEEJ :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Audioslave är på hovet ju fan va man är sugen på å gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Audioslave är på hovet ju fan va man är sugen på å gå Vilket datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Men hallå allihopa glöm inte att The Crüe avslutar Sweden Rock. Jag garanterar et hejdundrande drag P.S jag skall självfallet dit The Crüe.... bara en liten enkel fråga till dig PIMP. hur länge har du lyssnar på mötley? btw ska jag ingenstanns bestäme..va på P&L å såg Hanoi Rocks och Mötorhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 The Crüe.... bara en liten enkel fråga till dig PIMP. hur länge har du lyssnar på mötley? btw ska jag ingenstanns bestäme..va på P&L å såg Hanoi Rocks och Mötorhead Jag kom ihåg när jag hörde den första låten det var den fjärde juli 2001. Dagen efter köpte jag min första skiva. Jag kommer ihåg den dagen som igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ska antagligen på Finntroll när dom spelar på musikens hus 6 april... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Roskilde för mig , min polare och hans farsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Roskilde för mig , min polare och hans farsa Jag sjkulle dit med en polare ocgh hans farsa och ahns farsas polare Men fick inte för mor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Http://www.rockparty.se/content/festivalin...ra_artister.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Cradle of Filth, Moonspell som förband, 3/3 Fryshuset. Jag med! då syns vi där då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Dubbel post Redigerad 25 februari, 2005 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Inte så lätt när man bor uppe i Norrland och alla bra band spelar i STHLM och Göteborgs-trakten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts