Frenzy Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jahao! Det kommer många bra artister till sverige i år . Många bra till HultsfredsFestivalen Som t.ex: Slipknot Slayer System of a down Osv... och sen kommer ju Black sabbath till Sthlm! ska ni se någon artist i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Judas Priest spelar i Globeln på lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Iron maiden...på ullevi den 9onde juli sen kanske sabbath om ja hittar biljetter....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Det som är bestämt är Priest på fredag. Förmodligen Black Sabbath. Eventuellt Maiden. Kanske rymma till Sweden Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Kent, den 28 maj. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Har vart på Fronda's för ett par vecker sen Redigerad 23 februari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Sabbath biljetterna är väl slut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Slipknot till Hultsfred? Najs, synd bara att man inte kan gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Maidens också Frenzy. Man kan ju köpa på blocket. Lite dyrare, så man får väl välja mellan Sabbath o Maiden, eftersom det bara skiljer 6 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Maidens också Frenzy. Man kan ju köpa på blocket. Lite dyrare, så man får väl välja mellan Sabbath o Maiden, eftersom det bara skiljer 6 dagar. Ok ok. Själv så vet ni nog vilka jag ska se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Maiden i sommar, förhoppningsvis Sweden Rock Festival och Gates of Metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Mastodon 8:e mars. Sen så ska jag kolla på disturbed ifall dom kommer hit i december som min kompis sa till mig, fast jag vet inte ifall det e sant, nån som vet nått om det? Ska slipknot komma till Hultsfred eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ska slipknot komma till Hultsfred eller? Ja dom ska komma till Hultsfred! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vilken dag kommer Slipknot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vilken dag kommer Slipknot? Klicka här ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Cradle of Filth, Moonspell som förband, 3/3 Fryshuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag hade tänkt se Judas Priest i helgen men det blev inte av! Har iaf biljetter till Black Sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ska försöka skaffa biljetter till hultsfred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ska nog på Sabbath trots allt, ska få två biljetter av en tjej i klassen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Har biljett till Iron Maiden på ullevi, vet dock inte om jag orkar gå, inte min typ av musik. Hehe, min mor ska vara med och framträda på swe rock (Rockklassiker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts