Diezl Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Nästa vecka är Vecka 9 och sportlov för alla 08... Och jag ska åka till Alperna och jag hade tänkt ladda upp med massor av musik... Då främst av Skatepunk och dyl. Eftersom jag tycker det passar så j**** bra när man kör snowboard... Så nu vill jag ha tips på band (gärna med specefika låtar): Som t.ex. Millencolin Golfinger Dock inte allt för många gamla Tony Hawk låtar (har lyssnat sönder dom flesta av dom redan ). Tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Augustus Pablo - Jah Light. Steve Kakana - Raising My Family. Cream - White Room. Aerosmith - Dream On. Vince Guaraldi Trio - Linus And Lucy. Gammal klassisk skatefilmmusik från min barndom! Dock inte typisk skatepunk... Annars så finns ju alltid http://www.skateboardmusic.com/! Millencollin, Green Day's gammla grejer, även Offsprings riktigt gammla grejer kan nog funka! Reggae är personlig favoritmusik i skate-sammanhang... Edit. Åh, jag glömmde den klassiska drull-låten! The Ramones - Blitzkrieg Bop! Redigerad 22 februari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 System of a down - shimmy Alla bowling for soup alla Simple plan (tror jag ,bara hört en ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Augustus Pablo - Jah Light. Steve Kakana - Raising My Family. Cream - White Room. Aerosmith - Dream On. Vince Guaraldi Trio - Linus And Lucy. Gammal klassisk skatefilmmusik från min barndom! Dock inte typisk skatepunk... Annars så finns ju alltid http://www.skateboardmusic.com/! Millencollin, Green Day's gammla grejer, även Offsprings riktigt gammla grejer kan nog funka! Reggae är personlig favoritmusik i skate-sammanhang... Edit. Åh, jag glömmde den klassiska drull-låten! The Ramones - Blitzkrieg Bop! Ohhh.. Green Day helt glömt bort dom! Har tröttnat på dem eftersom deras låtar är totalt sönderspelade på radio tyvärr men det gamla funkar ju än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) OPM - heaven is a halfpipe klassiker Redigerad 23 februari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) OPM - heven is a halfpipe klassiker Menade inte du "heaven"? Redigerad 25 februari, 2005 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Mena inte du "heaven"? Jo det är klart... orka bry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Mena inte du "heaven"? Menade du "menade" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Menade du "menade" Men håll käften om du inte har nån humor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Men håll käften om du inte har nån humor? Jag tyckte det var kul iallafall hans inlägg var iallafall bra mycket mer meninsfullt än ditt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag tyckte det var kul iallafall hans inlägg var iallafall bra mycket mer meninsfullt än ditt .menade du inte meningsfullt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag tyckte det var kul iallafall hans inlägg var iallafall bra mycket mer meninsfullt än ditt Ett till offtopic: Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hehe grabbar, tillbaks till topic nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag tyckte det var kul iallafall hans inlägg var iallafall bra mycket mer meninsfullt än ditt Ojfan, trodde han citerade dig, typ klagade på din stavning igen, men nu såg jag att det var Comfy han citerade. Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Finns bara ett band: RAMONES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vissa HIM låtar tycker ajg passar klockrent med snowboard Hela nya best of är klockren: HIM - And Love Said No Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Big L - Hell Up In Harlem fett skön... man kan ju sk8a till rap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Någon beastie boys låt kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 X ac/dc - tnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 X ac/dc - tnt THPS4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts