comfy Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Är det någon mer som ska gå och se Mastodon när dom kommer hit till Sverige? Dom kommer till Kulturbolaget, Malmö 7:e Mars och den 8:e Mars kommer dom till Klubben, Stockholm. Nu är det så att jag inte vet vart klubben ligger och jag undrar ifall det e nån som vet vart klubben ligger i stockholm, gärna med adress och hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Det ligger vid Fryshuset. Samma lokaler har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det ligger vid Fryshuset. Samma lokaler har jag för mig. Ok tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Mm, stämmer. Ligger till och med närmare bestämt under fryshuset (arenan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Var det inte dom som var förband åt slipknot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jo, det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts