HemuleN Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Okej, jag har ett fett problem med mina hårddiskar. Varje gång jag formaterar om datorn halveras hårddisken. Först hade jag 2 diskar (250 gig var) . sen efter första formatering försvann den nea. efter andra formateringen så halverades den som var 250 gig till 130. de suger råpung å ja vill ha dom tebaka . Nån som vet hur? /pottzork Han bad mig kopiera in det här för hans internet har havererat nyligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Partition Magic kanske? Kostar pengrar, men ni hittar nog på nåt sätt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ta bort alla paritioner och skapa om dom sedan formatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts