sirar Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 eftersom alla startar en massa onödiga topics om huntern så startar jag en topic där alla kan ställa frågor om huntern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Huntern är ett uttjatat ämne och jag tror vid det här laget att alla vet att Huntern e en helikopter och att man får den efter story mode el. 100hp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 20 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 men varför startar folk nya topics om huntern hela tiden om det är ett uttjatat ämne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Ni e fan de lataste jävlarna någonsin.....tänk dig om du nyligen köp ViCE i e lite nyfiken/behöver hjälp OSV...men de enda svar du får e en jävla massa skit om hur folk e trötta på att höra om den grejen igen o igen o igen..... men om ni e så jävla lata att ni orkar att skriva ett REPLY med bullshit så kan ni väl fan ta och kopiera ett tidigare svar i samma fråga!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 men eftersom jag knäckte er nu så kommer ingen som känner sig knäckt att svara på denna topic igen...så ere jämt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts