Green_Goblin Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Vote: Nej Har glömt bort det nu! Men ärligt så vill jag som alla andra bli överaskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Vote: bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Votelated: Bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Vote: Ja När exakt var det Gtasajten 5 skule släppas? Om jag kommer ihåg detta rätt så fick vi inget releasedatum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Nepp, kommer inte något releasedatum förens allt är klart (dvs någon vecka innan själva releasen). De ursprungliga planerna var att GTAsajten 5 skulle släppas samtidigt eller lite innan SA:PS2 releasen. Det får dock ta den tid som behövs, tänker inte släppa en halvfärdig GTAsajten 5. Ser rätt bra ut hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vote: Ja Och det kommer det bli också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Nepp, kommer inte något releasedatum förens allt är klart (dvs någon vecka innan själva releasen). De ursprungliga planerna var att GTAsajten 5 skulle släppas samtidigt eller lite innan SA:PS2 releasen. Det får dock ta den tid som behövs, tänker inte släppa en halvfärdig GTAsajten 5. Ser rätt bra ut hittills. Hur långt har du kommit? Vilka "större" förändringar kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ja jäklar den e fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts