Pollmannen Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Inledning: Sveriges största GTA-sida GTAsajten blir större och större för varje dag och med det behövs det förbättringar för varje dag, därför kommer GTAsajten utöka sig till en femte version vid namn i sin helhet: GTAsajten 5 Vi vet inte hur det ser ut ännu och vad som är förbättrat men frågan är om ni längtar och har höga förväntningar redan nu... Undersökning: Har du höga förväntningar inför nya GTAsajten? Slutlig resultat med sammanfattning: Kommer inte visas förrän fredagen den 25/2. Övrig information: Skriv gärna helst något extra istället för det alternativ man röstar på... Redigerad 22 februari, 2005 av Pollmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Vote: Nya gtasajten? Najs med ny Gtasajt! Hoppas det blir fint... Kommer Forumet också ändras? Pch på tal om Forumändring, ska inte vintertemat bort snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 VOTE:Nya GTAsajten...? Visste inte att det skulle komma Men hoppas det blir bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Voterar nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Vote: Nya gtasajten? Najs med ny Gtasajt! Hoppas det blir fint... Kommer Forumet också ändras? Pch på tal om Forumändring, ska inte vintertemat bort snart? Snön är inte på här Btw så tror jag nya gtasajten komemr bli fint.. men det kommer nog inte än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Nej. Kanske hade det förut. Men inte nu längre. Jag hoppas att jag blir positivt överraskad alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Nää inte längre... hade i början... runt sept okt när det pratades om det... men det känns ganska bortglömt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Klart att man längtar till att sin favoritsida blir bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Kan man gissa att "pollmannen" är.............Funnylin? eller arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Kan man gissa att "pollmannen" är.............Funnylin? eller arman Skulle gissa på Arman... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Kan man gissa att "pollmannen" är.............Funnylin? eller arman Varför moi? Är det inte allmänt känt att det är Arman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Nej jag är ändå bara på forumet så jag bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ja, det är jag! Visste inte att det skulle göras en uppdatering... Aja, tycker om sånt iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Eftersom jag inte regelbundet besöker själva huvudsidan så blir det nej, jag har inte höga förväntningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vote: Ja! När kommer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Nej, jag har tappat intresset. Men det är ju bara bra, då kan jag bara bli positivt överraskad för att jag har inga förväntningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Nej. Som några tidigare sagt så har detta varit uppe tidigare och då var man väll lite spänd men nu är det nästan bortglömt. Nu ska jag försöka glömma bort det igen och försöka göra som Funnylin, bli positivt överraskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Kan man gissa att "pollmannen" är.............Funnylin? eller arman Det är nåt med pollmannens signatur, jag vet inte vad men på nåt sätt liknar den Armans. Samma typsnitt kanske Pollmannen aka. Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det är nåt med pollmannens signatur, jag vet inte vad men på nåt sätt liknar den Armans. Samma typsnitt kanske Pollmannen aka. Arman Jaja jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts