kebabkurt Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Först..Ursäkta att jag lägger upp en ny sån här topic men jag måste bara få veta var den finns... man kan ju flyga den i LV på rejsen men var finns den om man vill ha den utanför rejsen?? SVARA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Det är ingen som vet, men du kan alltid spara den i hangern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 He he. Rejs. Tror den finns på ett hus som ligger i närheten av sjukhuset i SF, ev. på sjukhuset. Kan mkt väl vara fel, det är i alla fall direkt söder om i väst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) He he. Rejs. Tror den finns på ett hus som ligger i närheten av sjukhuset i SF, ev. på sjukhuset. Kan mkt väl vara fel, det är i alla fall direkt söder om i väst. "Direkt söder om i väst" vad menar du med det?? Redigerad 22 februari, 2005 av aiel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Den finns ju på Polisens helli-platta i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Den finns ju på Polisens helli-platta i SF Nej dä finns bara en vanlig Maverick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Den finns på 3ön uppe på ett bil garage skit högt up på en helikopter platta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Nej dä finns bara en vanlig Maverick Och skillnaden är...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Mindre, snabbare och bättre manövreringsförmåga än Maverick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Och skillnaden är...? Det är ingen stor skillnad precis. Men han frågade vart news choppern finns och då kan man inte säga en annan helikopter Det är som nån skulle fråga vart en Bullet finns så säger jag det finns en Banshee i Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det är ingen stor skillnad precis. Men han frågade vart news choppern finns och då kan man inte säga en annan helikopter Det är som nån skulle fråga vart en Bullet finns så säger jag det finns en Banshee i Los Santos Men ursäkta mig då så mkt, Mr "Vet-allt-om-san-andreas" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Men ursäkta mig då så mkt, Mr "Vet-allt-om-san-andreas" Det kanske var ett litet dåligt exempel, och jag var lite petig kanske. Men nu ska vi inte vara arga på varandra jag förlåter mig. Peace RavenE, /GTA PIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 NÅgra gurndläggande tips för Newschopper.. 1:Starta racet där man kör den. 2:Ga blanka FN i att tävla, Åk till din hangar 3: Ställ den där och gå ut Smile and take a ride with your new chopper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Det kanske var ett litet dåligt exempel, och jag var lite petig kanske. Men nu ska vi inte vara arga på varandra jag förlåter mig. Peace RavenE, /GTA PIMP (Vet inte hur ordet stavas, så jag skriver som det uttalas) [Appolyjiase] exepted! Jag ska oxå be om ursäkt för att jag kanske verkade vresig! Hoppas du förlåter mig oxå! Peace GTA_PIMP! //RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 NÅgra gurndläggande tips för Newschopper.. 1:Starta racet där man kör den. 2:Ga blanka FN i att tävla, Åk till din hangar 3: Ställ den där och gå ut Smile and take a ride with your new chopper! Jo...Men de e kul att veta var den spawnar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts