VickeX Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Snacka om Melodifestivalen 2005 här. ---------Deltävling 2 ---------Linköping: Vad du än Trodde så Trodde du fel. Du och Jag mot Världen. Med hjärtats Egna ord. Higher Ground. Big Up. Roma. Jenny. Gone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Bodies Without Organs borde vunnit...Gone eller vad låten hette. Även fast Alexander Bard är rätt, ful, så tycker jag att deras låt har varit bäst hittils! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Bodies Without Organs borde vunnit...Gone eller vad låten hette. Även fast Alexander Bard är rätt, ful, så tycker jag att deras låt har varit bäst hittils! Är det han med fluffet och knallblåa ögon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Är det han med fluffet och knallblåa ögon? Han som sjöng hadde fluff ja. Och habn som stuttsade i bakgrunden var Baard eller vad han heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 I andra deltävlingen var det fätt SUGANDE låtar. Fy fa* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 I andra deltävlingen var det fätt SUGANDE låtar. Fy fa* Jag håller nästan me. Dom ända bra var: "ROMA" och "Du och Jag mot världen" och "Gone" och "Hjärtats egna ord" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Blörk... Melodifestivalen... handlar bara om tuttar och flummiga brudar med technomusik i bakgrunden. Det enda bra bidraget hittills är Nordman. Och jag fattar inte vad allt gnäll om Shirley Clamp är om? Hon är knappast snygg, och så ser hon ut att vara runt 50 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 "Den värsta skandalen är schlagerfinalen då menlösa får visas upp vart enda år. Presskåta mammor, nyvunna flammor, som inför fotografer står och ger autografer." Klassisk Magnus Uggla! "Illa, jag mår illa, då Arja Sarja visar upp sin nya frilla..." Nej, jag lyssnar inte på Magnus Uggla...hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts