notorius Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag undrar hur man gör om filsystemet på HD n? Jag vill ha NTFS men den är FAT32, jag ska göra detta på min externa HD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Om du kör 2000/XP så kan du använda convert. http://support.microsoft.com/kb/214579/EN-US/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Får upp detta meddelande när jag ska packa upp en fil, jag har konverterar till NTFS. HD:n är på 200 GB och filen som ska packas upp e 4 gb Det finns inte tillräckligt med utrymme på disken. ! Skrivfel: bara NTFS fil system stödjer filer större än 4 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts