Ballena Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Vad heter låten och vem har gjort den, den som spelas på radio x tror jag. något med welcome to the jungle. tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Gun's N Roses - Welcome To The Jungle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 TAck så mycket!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ingen orsak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Det var ju inte du som skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Haha, Antingen vill han ta åt sig äran..eller så har han 2 användare och trodde han var inloggade på green... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vad heter låten och vem har gjort den, den som spelas på radio x tror jag. något med welcome to the jungle. tacksam för svar. HAHA en av typ världens mest kända låtar och du vet inte vilken det är...!!!...AAAAAAAH jag blir helt galen!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det var ju inte du som skrev... Tror att det va ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 HAHA en av typ världens mest kända låtar och du vet inte vilken det är...!!!...AAAAAAAH jag blir helt galen!!!!! Men han har ju aldrig hör låten tidigare. Det kanske inte är hans musiksmak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 JAg tycker den låten är skit dålig........ Welcome to the jungle we got lalalalalalala.... typ så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 HAHA en av typ världens mest kända låtar och du vet inte vilken det är...!!!...AAAAAAAH jag blir helt galen!!!!! Varför tar alla för givet att bara för att man själv anser att det är en av världens kändaste låtar ( vilket den inte är ) måste tracka ner på en som bara vill veta fullständiga titeln. Så följ reglerna. §1.5 - Spam är förbjudet. Till spam räknas bland annat inlägg som är helt onödiga, inlägg som bara postas för att förstöra eller inlägg som upprepas i masstal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacke Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Han som pratar på k-dst är för övrigt Axl Rose, som är sångaren i Guns N' Roses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Han som pratar på k-dst är för övrigt Axl Rose, som är sångaren i Guns N' Roses Correctamundo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Han som pratar på k-dst är för övrigt Axl Rose, som är sångaren i Guns N' Roses Det visste jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Welcome to the jungle we got funny gays säger dom så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Welcome to the jungle we got funny gays säger dom så? "Fun and games" har jag för mig! Tycker om den låten, även om jag föredrar lite tyngre låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts