Juane Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 HAHAHAHAHAHA!!!! När jag stod å sköt så kom det poliser sen så tog jag bort poliserna med koden då och sen dom poliserna som hade gått ut ur bilen kunde inte komma in igen för de va låst!!! hahahahahahahaha har de hänt er?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 HAHAHAHAHAHA!!!! När jag stod å sköt så kom det poliser sen så tog jag bort poliserna med koden då och sen dom poliserna som hade gått ut ur bilen kunde inte komma in igen för de va låst!!! hahahahahahahaha har de hänt er?? Nepp...fuskar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 samma här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Det är trist att säga :'( .................... Men jag fuskar ej!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 OJ!,va lustigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Inte hänt mig. Men blir jag jagad av en MC polis och jag gör polis fusket så fortsätter MC polisen jaga mig. Han arresterar mig inte utan jagar mig tills jag dött, detta händer dock inte med någon annan polis utan endast MC poliserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Inte hänt mig. Men blir jag jagad av en MC polis och jag gör polis fusket så fortsätter MC polisen jaga mig. Han arresterar mig inte utan jagar mig tills jag dött, detta händer dock inte med någon annan polis utan endast MC poliserna. Gör de för mig också, de är riktigt envisa de där mc snutarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Inte hänt mig. Men blir jag jagad av en MC polis och jag gör polis fusket så fortsätter MC polisen jaga mig. Han arresterar mig inte utan jagar mig tills jag dött, detta händer dock inte med någon annan polis utan endast MC poliserna. En sak har jag tänkt på när det gäller dom där mc snutarna, och det är att dom kan göre drive-by med pistol och det kan inte CJ. Det tycker jag är lite konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Gör de för mig också, de är riktigt envisa de där mc snutarna. Kör ifrån dom och när dom har stor fart bromsa som faan. Då kör han rakt in i dig och ramlar av då e det bara och sticka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Skulle du kunna posta koden här, jag kan ej hitta. Eller är det en gameshark kod eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts