Mathias Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag och en till försöker spela över nätet men det går ej vi har både gta2 och gta (1) men inget av dem får vi att funka snääääla hjälp oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
killen90 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag och en till försöker spela över nätet men det går ej vi har både gta2 och gta (1) men inget av dem får vi att funka snääääla hjälp oss Har du eller din kompis moddat spelet? I så fall ska du ta orginal och provar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Nej båda är som dem var när vi laddade ner dem från rockstars hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
killen90 Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Hmm... Det var svårt... Har ni laddat hem det från Rockstar games hemsida sa du. Man kanske måste ha skivan i... och då är problemet att du (ni) har inte skivan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag undrar också hur man spelar på internet (har orginalet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Är ju tyvärr inte så många som kollar i dessa trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag undrar också hur man spelar på internet (har orginalet) Nödvändigt att dra upp topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Han kanske åxå undrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Ändå lite onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Kan inte häller spela på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Är det någon utav er som kan spela. som har den nerladdade gratis versionen eler är det kanske bara den riktiga versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag har den nerladdade versionen, och när jag lirar med en polare (som också har nerladdade versionen) så går det utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts