Wu Zi Mu Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Var fick du din gula kostym? :'( Ds säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Komigen alla, skriv om din CJ! Det är många som bryr sig. Min har iallafall Tuxedo Jacket ochTuxedo pants! Komigen nu. Skriv om hur en CJ kan se ut eller hur DIN CJ ser ut! Redigerad 6 maj, 2005 av Juane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Offtopic: Gammal tråd? Ontopic: Min CJ har tuxedo byxa o. jacka(DS), Black Beret(DS),Spats(DS), sen minns ja inte mer... JO! Cross chain oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Offtopic: Gammal tråd? Ontopic: Min CJ har tuxedo byxa o. jacka(DS), Black Beret(DS),Spats(DS), sen minns ja inte mer... JO! Cross chain oxå! Haha. aa ja vet att den är gammal men den lever. Kan du kanske försöka skaffa en bild på din CJ? ...Undrar verkligen hur de skulle se ut med beret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Just nu har min CJ dom kläderna han hade i början och en skönt lite afro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Haha. aa ja vet att den är gammal men den lever. Kan du kanske försöka skaffa en bild på din CJ? ...Undrar verkligen hur de skulle se ut med beret! Njaa...kan tyvärr inte skaffa bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Min CJ Truckerkeps Röd skarf runt munnen och näsan Svart kostym, med vit t-shirt under Blå jeans Vita skor Kan fixa bild sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Min har: Kläder *Tuxedo Jacket *Tuxedo Pants * (Den mörka hatten längst upp) * (Såna skor som är svarta med lite vitt på) * (Brillor från DS) Övrigt *Ytterst lite i Fat *Lite i Muscle *Mycket i Stamina *Mycket i Sex appeal *Dubbel pistoler, Dubbel avsågade shotguns, Dubbel Uzis Frisyr *Cesar & Beard Skriv gärna (ungefär) såhär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Min CJ: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/DSC00120.JPG @Juane: Blir du glad nu? Redigerad 7 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Min CJ Kläder69ers T-Shirt från ProLapsTrack Pants från ProLapsWhite Sneakers från ProLapsSaints Chain från ProLapsPro-Laps Black från ProLapsSun Glasses från ProLapsLite i FatMycket MuscleHögst i StaminaMycket Sex Appealoch en fet M4:ra i handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ändrat min CJ Nu har han trucker keps, smäll fet, svart-röd rutig skjorta, jeans och kör en stor lastbil med släp på landet. Yäää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Har oxå bytt! Från snobb i tuxedo till en riktig "gangsta": Kläder: -Black Hoody -Black khakis -Grey Boots -Cross Chain -Gold Watch(den kanske inte heter så men den är från DS iaf) Frisyr: -Mohawk Vapen: -Kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Har bytt igen. inspirerad av Budds (Kill Bil vol. 2) alkiscowboystil: Vitt linne och jeans som man hade i början. Cowboyboots från Victim Cowboyhatt från Binco fult halsband ("leaf chain") från Zip diverse tatueringar, mest kors, på armarna och kroppen afro (som inte syns under hatten) och mustasch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Corleone, Fan vad snygg din var Har inte tänkt på o klä min sådär...ska göra det idag, för jag vet var man köper kläderna... Just nu har min .... Jag kan inte namnen så jag beskriver dom o säger från vilken affär... Orange jacka öppen med vit t-shirt innanför från Victim... Blue Jeans, orginal byxorna... Svart keps på sne från Victim... Vita low tops med blåa elfrlammor från den där sport affären... Ursäkta har hjänsläpp just nu o har glömt namnen på vissa affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Min CJ: Afro - gotie Green hody - Binco Olive Chakis - Zip White sneakers - Prolaps shades - Victim Dollarchain- (kommer int ihåg vart) Kryssar runt i en moddad Slamvan hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag har ingen tröja, svarta tränings byxor på suburban , och en svart keps (side) och svarta converse. ser lite ut som 50 cent 2/3 muscle, jätte lite fett och halva sex appeal utan bil =) lite tattos här o där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Hat: Svart mössa från sub urban tror ja Tröja: Vitt Linne Byxor: Blåa Jeans Hår: Ceasar me skägg Tatueringar: Hela Kroppen Skor: Nå vita me blåa sträck Min e skit cool ska fixa bild på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hat: Svart mössa från sub urban tror ja Tröja: Vitt Linne Byxor: Blåa Jeans Hår: Ceasar me skägg Tatueringar: Hela Kroppen Skor: Nå vita me blåa sträck Min e skit cool ska fixa bild på han FIXA BILD DÅÅ! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Tuxedo och elvis frilla och ett smycke med ett $ märke på från DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/cj_2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts