Mr.Magic Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Min CJ ser ut så hära: Bright Ceasar Dribblers Vest Red Track pants White Hi-Tops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hur sparar man korten på datorn egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Nu har min CJ ändrat stil, från cool joggare till stenhård cowboy-typ, lite åt Johnny Cash-hållet. svart läderjacka från Victim, svarta byxor från Victim och svarta boots från Victim. vad bör han ha för frisyr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hur sparar man korten på datorn egentligen?? Ja fraktar över med USB porten.. men på den bilden ja la in nu tog ja kort me digkamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Oki då kan jag äntligen ta kort med bra kvalitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag har exakt samma kläder som man har från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Hur fraktar man över dom till usb minnet egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Med en sladd som följde med kameran.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Offtopic: Jag har också en Sagem My V-65 (Den bästa kameramobilen jag har sett) Ontopic: Min CJ har kostym, lösnäsa, blå sandaler och ryttarhatt... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/CJ.JPG Vart köper man den dära kostymen ? Stad / Ställe-Område / "Företag" ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Vart köper man den dära kostymen ? Stad / Ställe-Område / "Företag" ?! Los Santos, Rodeo, Didier Sachs den heter Tuxedo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Skyddar hjälmen nått föresten eller bara för syns skull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Skyddar hjälmen nått föresten eller bara för syns skull? Tror den räknas som vilken hatt som hellst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Har äntligen fixat grafikkort med video-in. http://freddah.myftp.org/ufo/skit/min_cj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Har äntligen fixat grafikkort med video-in. http://freddah.myftp.org/ufo/skit/min_cj.jpg Ser mycket bättre ut än dina bilder på det där huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jovisst fan =) De gamla bilderna är tagna med en liten billig digitalkamera. Blir sämre än webcam. Men nu jävlar! Nu har jag ett Radeon 9600xt med video-in och ut! WOHOO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Har äntligen fixat grafikkort med video-in. http://freddah.myftp.org/ufo/skit/min_cj.jpg Varför är alla så intresserade av den där joke masken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Ja hatar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Ja hatar den Du är inte ensam om det , jag har aldrig haft en tanke på att änns TESTA den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag har den för att den kompletterar min circus-look. Har kört med samma kläder hur länge som helst nu och har inte en tanke på att byta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag har den för att den kompletterar min circus-look. Har kört med samma kläder hur länge som helst nu och har inte en tanke på att byta! Var fick du din gula kostym? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts