Juane Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det Kvittar Om Ni Lägger In En Bild Eller Bara Beskriver Honom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Offtopic: Jag har också en Sagem My V-65 (Den bästa kameramobilen jag har sett) Ontopic: Min CJ har kostym, lösnäsa, blå sandaler och ryttarhatt... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/CJ.JPG ´Vart finnns den hjälmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
REDRuM Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Min CJ har "Boxnings tema" : Boxnings byxor Boxnings skor Boxnings hjälm Solbrillor Bar överkropp Ska fixa bild!! Just wait.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) SKICKA BILDEN!! Redigerad 26 februari, 2005 av Juane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
REDRuM Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Dålig bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vilken klädaffär föredrar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Min CJ är helt grön. Grönt hår, hatt, kavaj, byxa, solglasögon, skor och en guldklocka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 ´Vart finnns den hjälmen Jag TROR att jag köpte den i "Victim (stavning?) " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Min CJ är helt grön. Grönt hår, hatt, kavaj, byxa, solglasögon, skor och en guldklocka En liten itländare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 ´Vart finnns den hjälmen Den hjälmen köper man på Prolaps om ja inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jag kan inte lägga upp nån bild på min gubbe. Det står, ''You cannot upload this type of file'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jag kan inte lägga upp nån bild på min gubbe. Det står, ''You cannot upload this type of file'' Hur stor är bilden samt vilket format är den i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Min CJ har cammo brallor från binco, vitt linne som han hade från början, groove frisyr(eller vad den heter) en del tatueringar, och nån kedja runt halsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Min C.J hatt: grön trasa från binco glasögon: aviators från pro-laps byxor: sweatpants från binco kedja: los santos från sub-urban klocka: black face från sub-urban tröja: slappers från pro-laps skor: fula vita från pro-laps och alla tatueringar och elvisfrisyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Min CJ e inte specielt "utrustad" men ja tycker han e tuff! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Min CJ e inte specielt "utrustad" men ja tycker han e tuff! hehe Var hittar man den bilen? Redigerad 6 mars, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Var hittar man den bilen??? Hotknife kan du få om du fixar Guld (?) i bilskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 CJ är en mes och passar inte i nåt. Men jag har racing suit och hjälm. Ibland har han ingen tröja men då ser han ut som en wannabe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte^^ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hej på er alla ny här min CJ har: palid (fel stavning) shirt [zip] black k...något [zip] cuban glod chain [zip] (tror ja) black sneekers (vet ej vart) red cap tlited (-ll-) svarta galsögon (-ll-) cesar "frill" med skägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shabazz Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Tråden håller ju på att försvinna:O måste hålla den vid liv ju:P Här är iaf min CJ, inspirerad från The Crazy 88's (kill bill) Jokemask från Binco Black Jacket från Victim Black Pants från Victim Silverklocka från Victim Silver Cuban-halsband från binco tror jag Och skor från suburban(inte riktigt nöjd med skorna.. liknar converse ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts