RavenE Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 NAken? du menar väl bara kalsonger!! Du Quotade fel person...du skulle ha Quotat jojon_5 ist... Ville bara vara lite petig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Min Lilla C.J har: Svart mösa(Binco,tror jag) R* tröja(Pro-laps) Blå jeans(dom man har från början) Svarta low-tops skor(Sub Urban) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Just nu Truckerkeps, ögonlapp, blåjeans, cowboyboots och combatjacket. Tatueringar överallt som visserligen inte syns när han har de kläderna, men jag ämnar byta snart ändå. Ville bara att han skulle se lite lantis ut ett tag Större delen av spelet har jag dock haft toppluva (beany va?) röda solglasögon, bar överkropp och olika sorters byxor. Skor har jag inte tänkt så mycket på, men svarta iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Du Quotade fel person...du skulle ha Quotat jojon_5 ist... Ville bara vara lite petig... Aaa.. jag vet men jag kunde inte ändra de sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas_SA Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Green Hoody (binco) Gray Pants (binco) White Sneakers (binco) Dogtags (binco) Truckerhat (binco) Blonderat Cornrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Green Hoody (binco) Gray Pants (binco) White Sneakers (binco) Dogtags (binco) Truckerhat (binco) Blonderat Cornrow Någon gillar Binco EDIT. Juane, din signatur han säger aldrig "Come and say hello to my little friend" han säger bara "Say hello to my little friend". Kände mig tvungen att säga det Redigerad 22 februari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Okej.. tack för petigheten Skriv via PM istället.. om du är interesserad av scarface! för om du skriver här så låser "personalen" denna topicen! sES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 FORTSÄTT, FORTSÄTT!!! BESKRIV DIN CJ!!! KOMIIGEEEEEN!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Min cj har motocykelhjälm ochsvarta byxor och svart tröja och motorcykelskor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 That´s my CJ. (Du hade väl inte Copyright på den kommentaren va´ Ufosxm?) See you in court! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Min Cj har helgrå kostym från victim, brillor från victim, cornrows (svarta) .. guldkedja från victim och så är han smal som en sticka.. för när man är stark så kommer det värsta bucklan på bröstet om ni har sett de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Min är bara massa smuts kläder /snobb , de dyraste från Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Min är bara massa smuts kläder /snobb , de dyraste från Ds Jag har oxå typ bara snobb kläder.. fast inte lika snobbiga som du tror ja.. för mitt e köpt i victim.. Fortsätt peppra in olika klädstilar... det behöver inte vara sånna som DIN CJ har utan bara nån ccool klädstil som man kan ha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 See you in court! Okej, prepare to fail! Because you´ve no proof! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Min har OG-Loc-stilen.... ni vet hel tattuerad bar överkropp, Olive Khakis från Zip... Blåa brillor från SubUrban.... Black Skully från SubUrban.... valfria skor... jag lovar detta är ascoolt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Okej, prepare to fail! Because you´ve no proof! Håll erat privat snack för er själva! Skicka PM istället om ni ska prata om sånt som inte berör denna topicen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Offtopic: Jag har också en Sagem My V-65 (Den bästa kameramobilen jag har sett) Ontopic: Min CJ har kostym, lösnäsa, blå sandaler och ryttarhatt... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/CJ.JPG Redigerad 24 februari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Min CJ ser ut som Jules Winnfield i Pulp Fiction. (Det vill säga kläder köpta på Victim och skor på DS. Frisyr? Gissa...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Fattar ingen någe han vill ha en bild på era gubbar ni ska inte bara skriva hur dom ser ut (jag har ingen kamera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Fattar ingen någe han vill ha en bild på era gubbar ni ska inte bara skriva hur dom ser ut (jag har ingen kamera) Många av dem kanske heller inte har någon kamera, de kan då inte ta kort på sin CJ men vill hjälpa till lite iallafall genom att berätta vad deras CJ bär för plagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts