Juane Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Jag vet att det finns minst 200 topicar om detta men jag ba måste ta upp de så många bryr sig! Hur ser din CJ ut!? Jag behöver lite inspiration! Säg hur din CJ ser ut eller säg hur man kan klä sin CJ! Jag har alla affärer öppna förutom Didier sachs! Snälla gör de! Sätt gärna en bild på honom! Så här ser min ut iallafall! (Det är världens sämsta kvalité för att jag tog från mobilen sen på camen!!!) Redigerad 22 februari, 2005 av Juane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 SKRIIIIIIIIIV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shabazz Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Min cj har också sin valet unifrom på sig sen svart afro och en jokemask från binco + en massa tatueringar över hela kroppen (lägger upp bild snart) Redigerad 22 februari, 2005 av shabazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Min cj har också sin valet unifrom på sig sen svart afro och en jokemask från binco + en massa tatueringar över hela kroppen (lägger upp bild snart) Tack för att du skrev nåT !!!! A gör det!! haha.. säkert bättre kvalite än min bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag kan lägga ut min bild senare, orkar inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Kan inte fixa bild, på en annan dator, men han har en vit bakset tröjja vars det står "Las Venturas" på där bak, sen svarta träningsbyxor med en vit rand längs benet. Och röda sneakers , hans hår är svart med vita slingor å solglasögon var inte så seriös när jag gjorde den, fast det blev bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Gul kostym, svarta skor, blått hår, skämtmask med stor näsa. That's my CJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Cop outfit Cornrows Sunglasses That´s my CJ. (Du hade väl inte Copyright på den kommentaren va´ Ufosxm?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Gul kostym, svarta skor, blått hår, skämtmask med stor näsa. That's my CJ. Blått hår?? Gul kostym?? Var köper du de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Blått hår?? Gul kostym?? Var köper du de?? Blått hår finns ju hos vissa frisörer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hotell Kostymen. Halstuk för munnen. Rosa Hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Blått hår?? Gul kostym?? Var köper du de?? Gul kostym köper man på Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Rött linne med 69 på ryggen (Pro Laps) Vita shorts (Pro Laps) Hockeymask (Pro Laps) Black lowtops (Pro Laps, Binco mm.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 TACK ALLA SOM HAR BESKRIVIT SIN CARL JOHNSON MEN JAG BEHÖVER MER BESKRIVNINGAR MER BILDER!! DET HÄR ÄR INTE BARA TILL MIG UTAN TILL ALLA SOM BEHÖVER LITE INSPIRATION!! !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Min CJ Tröja: ingen Byxor: Triathlon shorts som man kan köpa på RroLaps Skor: Fula vita skor man kan köpa på ProLaps Glasögon: Svart solbrillor köpta på ProLaps Hatt: En grön kepa köppt på ProLaps Tatueringar: Massor Frisyr: En vanlig Cesar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Afro, mustach, solglasögon, green track pants (gröna joggingbyxor med vita vertikala streck), svart linne, africa pendant ("afrika"halsband), vita skor (allt från binco), eller pimp suit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Min CJ är naken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Nödvändigt att ta kort med mobilen på tv för att sedan ta kort på bilden i mobilen med en webcam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Nödvändigt att ta kort med mobilen på tv för att sedan ta kort på bilden i mobilen med en webcam Men asså min tv är för långt ifrån min webbcam så den syntes inte! de va de bästa sättet jag kunde komma på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Nödvändigt att ta kort med mobilen på tv för att sedan ta kort på bilden i mobilen med en webcam NAken? du menar väl bara kalsonger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts