Valle-Ball Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 E det bara jag eller fler som hör bilar sprängas utan andledning. Tex ett flyplan körde in i MT Chilliad när jag cycklade uppför det. Bilar sprängs. E detta en bugg eller måste jag byta mitt SA. Tacksam för svar. Flygplanet exploderar 3 ggr, även om den redar är rostad efter först smällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Det händer rätt ofta att flygplan kraschar och sprängs lite varstans för mig, piloterna kanske är fulla eller nåt... Ja man har ju hört att det är poppis för piloter att ta sig en liten drink innan en resa (IRL alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Ja man har ju hört att det är poppis för piloter att ta sig en liten drink innan en resa (IRL alltså) LÖL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Ja man har ju hört att det är poppis för piloter att ta sig en liten drink innan en resa (IRL alltså) Men ÅH! Säg inte så! Jag är sjukt flygrädd och ska chappa till Thailand i november! :'( Hehe, kommer du med eller ej Mr 7,2?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts