Foo Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 JA svara på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Då vill jag bara veta vad LBA2 står för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Vill också gärna veta. Sen finns det väl många andra grymma äventyrsspel än de du listat upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Little Big Adventure 2 Och Ja visst får ni lista upp andra äventyrsspel men det ska helst vara till PS2 eller GC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag rekommenderar antingen R&C: GC eller R&C: YUA. Själv föredrar jag YUA då det har mer spelvärde, men båda är ruggigt bra plattformsspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts