Fralla_24 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Köra skoter som alltid.. Redigerad 22 februari, 2005 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 På torsdag börjar jag bila till Ischgl i Österrike. Var där förra året, det äger! I år ska jag våga mera offpist och klart bättre hopp med schneebrädan. Sportlov är nästan lika bra som sommarlov... Synda att det bara är så förbannat kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Softa, inget annat, eller kanske åka fyrhjuling.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Jag ska bowla, åka skridskor, kanske åka skidor och ha det bra. Redigerad 31 juli, 2006 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Själv så ska man till härjedalen och åka bräda, kanske lite skidor om ja får lust med det...Åker på söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Troligen åka till Åre (å åka Snowboard).... men annars sitter jag väl framför datorn eller teven & muppar mig!.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 London babay,london! ska någ se några bra band när jag är där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Tänkte mest vara ute å cykla i snön på ¨månda ska ja på fest me nåra polare , de kommer äga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts