Jacker Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Då har man Sportlov då! Själv ska jag mest lata mig. Fast på Torsdag bär det av till Sälen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det är fler en du som har det och denna tråden var onödig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag sa inte att jag är den enda... Och jag tänkte att man kunde diskutera sina Sportlovssysslor i denna tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Sportlovssyssla: Sitta och sura över att det är vinter och att man inte kan bada. Gå ut med jämna mellanrum och förbanna snön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Har eller kommer inte göra nånting! Bara vila ut och ta det lungt, det loven är till för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag får nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ska knarka Angelavsnitt och lira WoW. Det ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ska ta det lungt men till helgen ska jag isfiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Opererades i går i foten, så jag kommer mest slappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ska sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag får lov vecka 10.... Mån-Ons: Kanske vara uppe hos brorsan i Umeå Någon annan dag: Boda Borg (För dom som inte vet vad det är, det är ungefär som Fångarna på fortet!) (As-kul!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Någon annan dag: Boda Borg (För dom som inte vet vad det är, det är ungefär som Fångarna på fortet!) (As-kul!!) Alborgen!!bb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Alborgen!!bb Öhh? Jag ska till Boda Borg utanför Sundsvall.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Någon annan dag: Boda Borg (För dom som inte vet vad det är, det är ungefär som Fångarna på fortet!) (As-kul!!) Jag vet vad det är, hehe. Har Boda Borg här i lilla kga, eftersom vi typ var först med det i Sverige.. Har kört igenom alla banor typ 4-5 gånger, så nej så jättekul är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Öhh? Jag ska till Boda Borg utanför Sundsvall.... Jag vet, men alborgen är ungefär likadant.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hade lov förra veckan. Slappade mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ska knarka Angelavsnitt Det gör jag också nu. Är inne på den senare halvan av säsong 2. Vad gör man mer då? Läser lite da vinci koden. Ska nog se igenom alla avsnitt av Lost igen (Det äger ju så jävla hårt). Sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Riktiga män har lov vecka 9. Sen efter det är det 3 veckor till, sen har jag påsklov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag har varit i Boda Borg i Karlskoga..det var skit tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hoppas att jag slipper åka upp till Hemavan. Hoppas att jag får sitta hemma i värmen istället för åka skidor ute i det kalla. Hoppas att jag inte behöver göra annat än att slappa under den lediga veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts