leftbehind Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Ja som sagt, skicka fram en bild på ert rum. Kul och se. Här e mitt. Linsen på kameran va lite fläckig, men vafan, det funkar nog. Redigerad 21 februari, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ja som sagt, skicka fram en bild på ert rum. Kul och se. Här e mitt. Linsen på kameran va lite fläckig, men vafan, det funkar nog. Onödigt... sluta härma och använd den med "datahörnor" istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Vafan dåför? Jag har postat min datornhörna, skit i att posta ditt jävla rum med en madrass o en 14" tv och sluta gnäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 http://www.snortfroken.net/~copycat/upload/files/4299a4e56433663192dbf6c3482619c2.JPG http://www.snortfroken.net/~copycat/upload/files/ee28fb87cc9a0a9076032c2b3c3a58d2.JPG http://www.snortfroken.net/~copycat/upload/files/4b0d42d8ed7d74f04e78d2ea55b42996.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ser ut som katten längst upp på bilder skiter i glaset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ja som sagt, skicka fram en bild på ert rum. Kul och se. Här e mitt. Linsen på kameran va lite fläckig, men vafan, det funkar nog. Yay, jag har också en sån där SK-posterflagga! Hmm, håller på och flyttar nu, kanske slänger upp en bild på mitt framtida rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Vafan dåför? Jag har postat min datornhörna, skit i att posta ditt jävla rum med en madrass o en 14" tv och sluta gnäll. Haha rätt skönt svar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Fan tja Johan Honk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Fan tja Johan Honk Lal inte skriva namn, finns skumt folk här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Som jag , mohahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Aa det kan man verklige säga, eller hur Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ingen som vill se lite fräscha bilder inifrån Funny's badrum? Eller köket kanske? Garaget är trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ingen som vill se lite fräscha bilder inifrån Funny's badrum? Eller köket kanske? Garaget är trevligt! Nej det räcker med rummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ingen som vill se lite fräscha bilder inifrån Funny's badrum? Eller köket kanske? Garaget är trevligt! Hade gärna sett en bild på DIG... Nej men garaget hade det inte varit fel på, om där står nåt motordrivet där inne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hade gärna sett en bild på DIG... Nej men garaget hade det inte varit fel på, om där står nåt motordrivet där inne... Tyvärr så finns det inga bilder på Funnylin. Varför? Jo, för att inuti kameran finns det en lins, en slags spegel. Och Funnylins...öhmm...låt oss säga åkomma.. hindrar honom att synas på speglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Får man lov att fråga vafan alla vill se en bild på funnylin för? Jag bryr mig inte ett skit om han visar en bild på sig själv eller inte, det är väl upp till honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Får man lov att fråga vafan alla vill se en bild på funnylin för? W0rd som fan! Lugna ner er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hmm, många bilder på era rum ,eller inte? 17 inlägg och 2 av dom är det med bilder i! Ajja, ska nog lägga upp en bild så fort jag orkar ta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag vill inte se Funny Då förstörs bara bilden jag har av honom Den bästa modden på forumet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag vill inte se Funny Då förstörs bara bilden jag har av honom Den bästa modden på forumet ! Är funnylin bara en mod? nu blev jag besviken :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts