ínko Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Spelat cs i många år med många kända profiler som Walle, Miniwalle, Fisker, RWA, prostitute mfl.. ni som spelar cs vet vilka jag pratar om. Spelar numera inte cs och har inga planer på att börja spela igen.. skaffade flickvän och bil sen var det klippt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Spelat cs i många år med många kända profiler som Walle, Miniwalle, Fisker, RWA, prostitute mfl.. ni som spelar cs vet vilka jag pratar om. Spelar numera inte cs och har inga planer på att börja spela igen.. skaffade flickvän och bil sen var det klippt. Du blev vuxen med andra ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Drar upp en lite smågammal tråd, men whateva! Jag har gått ur min BF2 klan #Apolox för att alla meddlemar hoppade av. Så just nu söker jag efter en ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Nej... Spelar inte klanspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Jag spelar i en CoD UO clan med blandannat Stoffe från gtasajten och några till EDIT: vet inte riktigt om jag är CL men jag har högst rankning, Gen. Kariya dvs General men vi har typ ingen CL Redigerad 4 april, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jag spelar i en CoD UO clan med blandannat Stoffe från gtasajten och några till EDIT: vet inte riktigt om jag är CL men jag har högst rankning, Gen. Kariya dvs General men vi har typ ingen CL Jo, du är väl klanledare, och isåfall är jag och h0zz det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jo, du är väl klanledare, och isåfall är jag och h0zz det också Jaa de är vi tre för vi har ju inte bestämt något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Är med i en klan på Battle.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Är klanledare i en clan på css Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts