AE_Dave Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Är då med i klanen Spam-Clan i spelet Wolfenstein: Enemy Territory (Som är gratis och lagligt att ladda hem från hemsidor som t.ex. fileplanet.com, fragzone.com etcetra. Klanen har existerat i ungefär ett år just nu och jag har varit med i den i ett år den 17 maj det här året. (Hmm mye snack om år?) Antalet klanmedlemmar ligger på 20 medlemmar varav 2, 3 stycken är smått inaktiva i vissa tillfällen. Åldern på medlemmarna är allt mellan 12 år upp till 35. Medlemmarna kommer från, Holland Norge England Sverige Polen Tyskland Finland Vepon och Marquis de Sade hookade på strax efter ETSummercup 2004 (Då Indo, aka Marquis blev kickad från sin tidigare klan, tror det var TBH guilden.) Redigerad 22 februari, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ehe? vi var visst en framstående klan. Vi var med i tävlingar och sånt. Kurby: Pengarna gick till hemsidan det andra vet jag inte. FÖr jag slutade en månad efter vi blev sponsrade.Annars tror jag det hade gått tilll tuneringar och sånt . Eftersom dom hade höga krav. Tex. Träna bf varje kväll och sånt. Deras mathcer var alltid två dagar dagar i veckan som var samma dag och samma tid. Då jag hade fotbollsträning. Därför sluta jag Hmm skulle inte kunna tänka mig att dom betalde hemsidan månadsvis ? och det hade ju inte alls varit dyrt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Har spelat i en CS-clan... Fox Hound of Canada... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Men ni var väl inte direkt bäst. Inte vad jag har hört i alla fall. Fler förluster än vinster och så vidare... Men att träna varje dag... jo då är man väl seriös så det räcker, i alla fall. Vet inte hur det var efter jag slutade men när jag spelade så hade vi fler vinster.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 JAA!!.. Är med i SoF2 clanen *All_Stars* Endast de bästa som får vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Min clan heter deviant (avvikelse). Vi har samlat vår skolas bästa CS-spelare till en clan ... jao vi är 5 medlemmar men en ska kickas ut för han är sämst. dom som är med: deviant.akaast (jag) deviant.convent deviant.skogsfisk (leet-spelare, clanledare) deviant.catch deviant.nexor (ska kickas) skogsfisk är som sagt grymt bra. han började lira cs samma dag som jag men jag fortsatte inte. han har spelat sen betan kanske inte dom bästa statsen men det var dom ända jag hade från honom. PS. han har blå eld! Redigerad 22 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 :VOTE: JA! jag är "reserv" i sch7eam (steam) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Min clan heter deviant (avvikelse). Vi har samlat vår skolas bästa CS-spelare till en clan ... jao vi är 5 medlemmar men en ska kickas ut för han är sämst. dom som är med: deviant.akaast (jag) deviant.convent deviant.skogsfisk (leet-spelare, clanledare) deviant.catch deviant.nexor (ska kickas) skogsfisk är som sagt grymt bra. han började lira cs samma dag som jag men jag fortsatte inte. han har spelat sen betan kanske inte dom bästa statsen men det var dom ända jag hade från honom. PS. han har blå eld! Wow public 2 win? Blå eld? blåa sprites.. svårt har lirat i en sof2 klan cxe en lite stund..sen har jag lirat i (BC) BoilersCorner sen fyta år tillbaka? då lirade vi RF =D har lirat BF och DC med (BC) oxå men nu kör dom hl2 å det pallar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Wow public 2 win? Blå eld? blåa sprites.. svårt har lirat i en sof2 klan cxe en lite stund..sen har jag lirat i (BC) BoilersCorner sen fyta år tillbaka? då lirade vi RF =D har lirat BF och DC med (BC) oxå men nu kör dom hl2 å det pallar jag inte En ska jag inte fattar.. har man "taktiker" på SoF2 och såna spel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 PS. han har blå eld! Jo det är bara de som är riktigt bra på CS som kan ha blå eld. Ärligt talat är det inte så svårt att fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jo det är bara de som är riktigt bra på CS som kan ha blå eld. Ärligt talat är det inte så svårt att fixa Tyckte kanske att det var rätt coolt... har alla mens idag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Min clan heter deviant (avvikelse). Vi har samlat vår skolas bästa CS-spelare till en clan ... jao vi är 5 medlemmar men en ska kickas ut för han är sämst. dom som är med: deviant.akaast (jag) deviant.convent deviant.skogsfisk (leet-spelare, clanledare) deviant.catch deviant.nexor (ska kickas) skogsfisk är som sagt grymt bra. han började lira cs samma dag som jag men jag fortsatte inte. han har spelat sen betan kanske inte dom bästa statsen men det var dom ända jag hade från honom. PS. han har blå eld! Har han blå eld!!??!?!?!?!!?!?!?!? OMFG!!! JAG MAJLADE HEATTON OM DE MEN HAN SA ATT JAG VAR EN FÖR NOOBIG FÖR DE btw, coolt med bra stats på en public server (har ni irc?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Nope, kan inte spela något mer avancerat än Worms på min burk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Tyckte kanske att det var rätt coolt... har alla mens idag eller? Jag var absolut inte arg. Såg du inte min smiley i föregående inlägget? Förlåt för att jag kommenterade det du skrev, det får man tydligen inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag var absolut inte arg. Såg du inte min smiley i föregående inlägget? Förlåt för att jag kommenterade det du skrev, det får man tydligen inte... Kanske inte skulle quotat just dig tänkte mer på the-copy och Fuckurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Min clan heter deviant (avvikelse). Vi har samlat vår skolas bästa CS-spelare till en clan ... jao vi är 5 medlemmar men en ska kickas ut för han är sämst. dom som är med: deviant.akaast (jag) deviant.convent deviant.skogsfisk (leet-spelare, clanledare) deviant.catch deviant.nexor (ska kickas) skogsfisk är som sagt grymt bra. han började lira cs samma dag som jag men jag fortsatte inte. han har spelat sen betan kanske inte dom bästa statsen men det var dom ända jag hade från honom. PS. han har blå eld! Akaast känner jag igen, han jobbar möjligtvis inte som webmaster el. dyl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Akaast känner jag igen, han jobbar möjligtvis inte som webmaster el. dyl? Du tänker nog på Kung Forum eller nåt va? det var ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 VOTE: Nej, men har varit med i en Har spelar i flertal oseriösa klaner i CS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Vote: Ja! {DX} Jedi Academy Faction {DX} = Digital Xtreme Jo, jag spelar ju Jedi Academy. Vi är cirka 25-35 pers. {DX} består inte bara av Jedi Academy, utan även av Jedi Outcast, BF1942, CS o.s.v. Det finns 2 olika "Lag" som beror på var i världen man bor. Acid består mest av folk från Nordamerika, medans Tsunami består av folk från övriga världen och Europa. Jag tillhör Tsunami. Jag är ranken JK-A som står för Jedi Knight Adept. Det är ungefär i mitten av de "vanliga" rankerna... APP = Applicant PAD = Padawan (PAD-L = Padawan Learner) JYM = Journeysman JK-A = Jedi Knight Adept JK = Jedi Knight JM = Jedi Master Sen finns det special ranker också för dom med admin på servern. JC = Jedi Council HC = High Council (Finns 1 per "lag") DFL = Deputy Faction Leader FL = Faction Leader (Leder Jedi Academy delen av DX) AMB = Ambassador (Representerar DX i alla spel) VCL = Vice Clan Leader CL = Clan Leader Kom gärna in och spela. Om jag spelar syns IP'n på min Xfire profil här nedanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 En ska jag inte fattar.. har man "taktiker" på SoF2 och såna spel eller? Nä? va fan är det? men springer bara på å skjuter å hoppas på det bästa? men det är väll självklart man har taktiker . man har ju nån typ av taktik i varenda sport/spel jag kan komma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts