Jacker Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag gör om den här eftersom den förra vart lite smått misslyckad. Nu finns det fler alternativ. Vote: Ja! Det är #Apolox som kommer att spela Battlefield 2 när det kommer ut. Vi söker meddlemar, så du får gärna gå med! Några av det populärare klanspelen: Counter-Strike Counter-Strike: Source Battlefield 1942 Battlefield Vietnam Call of Duty Medal of Honor Quake III Unreal Tournament 2004 Och många fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag har spelat i en Battlefield 1942/Desert Combat klan. När jag slutade var vi rankade åtta i världen och påväg uppåt. Jacker: Jag kontaktade ju dig om din klan, men du svarade ju inte sen när jag ville prata med era medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jaha, jag fatta inte vad du mena! Kontakta våran klanledare på: Anton145@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Vote: Ja Är med i en klan på AvP (Alien vs Predator) som heter AFI (A fire in) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag var med i en stor Diablo II klan när det var "populärt"... Är fortfarande många som lirar på battlenet men inte alls som då med en massa klaner å grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Är med i en CS-klan, dock inget seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Är med i en CS-klan, dock inget seriöst. Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 UT2004 klan.. tror dock inte de som är med i en cs-"klan" förstår hur det är att vara med i en riktig klan... but thats just mo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Räknas en WoW-guild som en klan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Är klanledare på cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Är med i Apolox klanen med jacker. Men jag har varit med en riktig cool klan en gång i tiden det var under sommaren 2003 (bf1942) klanen tjänade 75.000kr/månaden för reklam . Och alla klan medlemmar fick spela gratis hur mycket de ville på ett internet cafe i stockholm (inferno online - kunde dock inte uttnjytja de) Klanen hette CvP kommer inte ihåg vad de stod för. Och klan ledaren jobbade som webbdesigner så våran hemsida blev grym bra plus hade han varit med i ett tv program i tv4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ja, och är en av klanledarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Är med i Apolox klanen med jacker. Men jag har varit med en riktig cool klan en gång i tiden det var under sommaren 2003 (bf1942) klanen tjänade 75.000kr/månaden för reklam . Och alla klan medlemmar fick spela gratis hur mycket de ville på ett internet cafe i stockholm (inferno online - kunde dock inte uttnjytja de) Klanen hette CvP kommer inte ihåg vad de stod för. Och klan ledaren jobbade som webbdesigner så våran hemsida blev grym bra plus hade han varit med i ett tv program i tv4 Hur kunde ni få så mycket pengar när ni inte var en speciellt framstående klan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Är med i Apolox klanen med jacker. Men jag har varit med en riktig cool klan en gång i tiden det var under sommaren 2003 (bf1942) klanen tjänade 75.000kr/månaden för reklam . Och alla klan medlemmar fick spela gratis hur mycket de ville på ett internet cafe i stockholm (inferno online - kunde dock inte uttnjytja de) Klanen hette CvP kommer inte ihåg vad de stod för. Och klan ledaren jobbade som webbdesigner så våran hemsida blev grym bra plus hade han varit med i ett tv program i tv4 Vad gjorde ni med det 75 000 kronorna då? Blev det ingen lön till dig eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 VOTE: Ja! Men inget 100% seriöst vi är tre pers... Vi heter [M.F.K.R]=Must Fucking Kill Rhinos... Så om ni ser någon med det så är det antingen jag, en som heter Simon eller en som heter Edvin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jaha, jag fatta inte vad du mena! Kontakta våran klanledare på: Anton145@hotmail.com Lol , klanledaren är 12 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Vote: Nej... Har aldrig varit med i någon heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hur kunde ni få så mycket pengar när ni inte var en speciellt framstående klan? Ehe? vi var visst en framstående klan. Vi var med i tävlingar och sånt. Kurby: Pengarna gick till hemsidan det andra vet jag inte. FÖr jag slutade en månad efter vi blev sponsrade.Annars tror jag det hade gått tilll tuneringar och sånt . Eftersom dom hade höga krav. Tex. Träna bf varje kväll och sånt. Deras mathcer var alltid två dagar dagar i veckan som var samma dag och samma tid. Då jag hade fotbollsträning. Därför sluta jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ehe? vi var visst en framstående klan. Vi var med i tävlingar och sånt. Kurby: Pengarna gick till hemsidan det andra vet jag inte. FÖr jag slutade en månad efter vi blev sponsrade.Annars tror jag det hade gått tilll tuneringar och sånt . Eftersom dom hade höga krav. Tex. Träna bf varje kväll och sånt. Deras mathcer var alltid två dagar dagar i veckan som var samma dag och samma tid. Då jag hade fotbollsträning. Därför sluta jag Men ni var väl inte direkt bäst. Inte vad jag har hört i alla fall. Fler förluster än vinster och så vidare... Men att träna varje dag... jo då är man väl seriös så det räcker, i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hehe, verkar inte som om det blir någon större skillnad mellan sporter och cyber-games, förrutom att det ena blir man större av, den andra blir man slankare av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts