Jump to content

Spelar du i en klan?

Jacker
 Share

Om "Ja!", berätta gärna lite mer om din klan!  

66 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag gör om den här eftersom den förra vart lite smått misslyckad. :lol: Nu finns det fler alternativ. :D

Vote: Ja!

Det är #Apolox som kommer att spela Battlefield 2 när det kommer ut. Vi söker meddlemar, så du får gärna gå med!

Några av det populärare klanspelen:

Counter-Strike

Counter-Strike: Source

Battlefield 1942

Battlefield Vietnam

Call of Duty

Medal of Honor

Quake III

Unreal Tournament 2004

Och många fler...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är med i Apolox klanen med jacker. Men jag har varit med en riktig cool klan en gång i tiden det var under sommaren 2003 (bf1942) klanen tjänade 75.000kr/månaden för reklam (w00t) . Och alla klan medlemmar fick spela gratis hur mycket de ville på ett internet cafe i stockholm (inferno online - kunde dock inte uttnjytja de) Klanen hette CvP kommer inte ihåg vad de stod för. Och klan ledaren jobbade som webbdesigner så våran hemsida blev grym bra plus hade han varit med i ett tv program i tv4 ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är med i Apolox klanen med jacker. Men jag har varit med en riktig cool klan en gång i tiden det var under sommaren 2003 (bf1942) klanen tjänade 75.000kr/månaden för reklam (w00t) . Och alla klan medlemmar fick spela gratis hur mycket de ville på ett internet cafe i stockholm (inferno online - kunde dock inte uttnjytja de) Klanen hette CvP kommer inte ihåg vad de stod för. Och klan ledaren jobbade som webbdesigner så våran hemsida blev grym bra plus hade han varit med i ett tv program i tv4 ^_^

Hur kunde ni få så mycket pengar när ni inte var en speciellt framstående klan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gjorde ni med det 75 000 kronorna då?

Blev det ingen lön till dig eller liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kunde ni få så mycket pengar när ni inte var en speciellt framstående klan?

Ehe? vi var visst en framstående klan. Vi var med i tävlingar och sånt.

Kurby: Pengarna gick till hemsidan det andra vet jag inte. FÖr jag slutade en månad efter vi blev sponsrade.Annars tror jag det hade gått tilll tuneringar och sånt . Eftersom dom hade höga krav. Tex. Träna bf varje kväll och sånt. Deras mathcer var alltid två dagar dagar i veckan som var samma dag och samma tid. Då jag hade fotbollsträning. Därför sluta jag (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehe? vi var visst en framstående klan. Vi var med i tävlingar och sånt.

Kurby: Pengarna gick till hemsidan det andra vet jag inte. FÖr jag slutade en månad efter vi blev sponsrade.Annars tror jag det hade gått tilll tuneringar och sånt . Eftersom dom hade höga krav. Tex. Träna bf varje kväll och sånt. Deras mathcer var alltid två dagar dagar i veckan som var samma dag och samma tid. Då jag hade fotbollsträning. Därför sluta jag (w00t)

Men ni var väl inte direkt bäst. Inte vad jag har hört i alla fall. Fler förluster än vinster och så vidare... ^_^

Men att träna varje dag... jo då är man väl seriös så det räcker, i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor