Juane Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hejsan! Nu har jag kommit förbi det svåra uppdraget i flygskolan där man ska åka i ringar och sen landa, så jag är as glad! MEN!!!! Jag har fastnat på ett nytt uppdrag nu! Man ska skjuta ner några lastbilar med en helikopter, det klarar jag. Men hur gör jag sen på dom bilarna som rör sig? Snälla hjälp mig! Gärna nåt bra fusk att använda här! Eller ett tips! =) Ses..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Försök flyga lågt så träffar du de lättare, när du åker mot bilarna så håll en stadig kurs mot en bestämd bil och peppra med bomberna så mycket det går. Vill du nu fuska borde ju slowmotion fusket fungera men jag vet inte då jag inte testat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Flyg lågt, nära dom men inte för nära och peppra med kanonen [ L1 ], skotten skall "automatiskt" träffa bilen om du är tillräckligt nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag använde missilerna, då kan man få två st i en smäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Kör helikoptern i förstaperson så blir det mycket mycket lättare att sikta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Asså ska ja säga min mening så tycker jag att allt dit frågande förstör hela dit spelande inte för att vara otrevlig.. men om du köpte spelat för dyra pengar så spela själv... jag lovar det är inte omöjigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Gör som jag gjorde... peppra med raketer bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Men det är ju anus-Lätt ju! ahahahahaha noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Men det är ju anus-Lätt ju! ahahahahaha noob Vissa kankse tycker de e svårt andra lätt....du kanske klarade de på första försöket andra kan tycka att de e skit svårt...ska vi skratta ihjäl oss när du fastnar på ett as lätt uppdrag eller o kalla dig noob ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag klarar inte ett uppdrag där man ska skjuta ner RC-plan hos Z. Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Men det är ju anus-Lätt ju! ahahahahaha noob Håll inne med dina kommentarer. Fast jag förstår att du har det svårt, du har inte ens vart medlem i forumet en månad. Men jag ska göra det lätt för dig, ägna 3 minuter åt det här så ska det mesta kunna lösa sig (hoppas jag). Edit: Om du inte orkar ägna dig åt reglerna så kan jag berätta att du brutit mot följande regler: § 1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. § 1.5 - Spam är förbjudet. Till spam räknas bland annat inlägg som är helt onödiga, inlägg som bara postas för att förstöra eller inlägg som upprepas i masstal. § 2.1 - Håll er till trådarnas ämnen. Om ni har något annat ni vill berätta eller fråga om så är det bara att skapa en ny tråd. Redigerad 24 februari, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag klarar inte ett uppdrag där man ska skjuta ner RC-plan hos Z. Några tips? Du kan ju alltid skriva in alla bilar förstörs fusket.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Gärna nåt bra fusk att använda här! Eller ett tips! =) Ses..! Använd inte fusk så tråkigt när man använder dom spelet blir ju för lätt då! ... Och de e lite noobigt ... Menm men hoppas du klarar det;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Du kan ju alltid skriva in alla bilar förstörs fusket.... MEn planet går ju oxå sönder då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag menar det uppdraget när man står på taket och RC-plan släpper ner bomber. Det kommer ju hur många som helst samtidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Det enda du kan göra är att planera och ibland ha tur. Du ser ju vart de kommer ifrån på radarn. Var lätt på spaken, för jag vet att den är jävligt vinglig och korkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Jag klarar inte ett uppdrag där man ska skjuta ner RC-plan hos Z. Några tips? OM du fuskar skriv in slowmotion fusket! PS.ALLA E NOOBS! AHHAHAA EDIT:inget speciellt riktit mot dig yukis (de där uppdraget kan vara lite trixxit) Redigerad 25 februari, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eivl Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Försök emd att skriva in pansar bils fusket sen förstör alla bilar fusket kanske funkar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts