Oquendo Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Tack för all hjälp o tips..men ja har en till fråga här..oftast när jag spelar o tex ja dör under spelets gång så går ja tillbaka dit ja sparade sist o börjar därifrån..för att det kan juh hända att ja har en del pengar o armor osv..o dör man förlorar man juh oftast allt..inte pengar men vapnen o så vidare,,,e d dåligt att jag oftast går tilbaka till"load game" o börjar därifrån?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag tror du har frågat det innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Som jag sa; dejta tjejen på golf club. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Oquendo Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Som jag sa; dejta tjejen på golf club. Sorry jo jag vet att ja skrev det innan..visste inte riktigt hur man skulle göra. det e första gången jag e här så..men tack iallafall nu vet jag va ja ska göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts