Fose Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hej jag undrar en sak! Jag har gjort en massa uppdrag har köpt allt i staden och det finns inget mer för mig att göra! Har jag varvat spelet eller? Hur ska spelet sluta? För jag tror inte att jag har klarat hela spelt än! Snälla kan inte ni hjälpa mig. Säg hur allt ska sluta kommer det att komma en film eller vad? Fose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Kolla dina stats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanp Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ladda upp dina stats här: http://xe.homelinux.net/vice/index.php ja det slutar med lite filmer och massa telefonsamtal, men sen är det en bra bit till 100%, har tagit mig minst lika lång tid att komma storyslut till 99% som storyn tog... När du är klar är du Ace, God Father och räknas som stuff's of legends + 100% såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Strippklubben finns det en sak som du måste göra om du har missat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Har du fått "eftertext" så måste du ju klara alla hidden packages,R3,jump,samla alla bilar osv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts