Oquendo Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nått tips på hur man klarar polis uppdraget!?..ja har försökt men det e väldigt svårt..ja kommer som längst till level 5 sen e poliserna överallt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ta en Pansarvagn (Rhino) och sen åker du över dom onda ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Kör uppdraget i Huntern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Oquendo Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ta en Pansarvagn (Rhino) och sen åker du över dom onda ! Ursäkte men hur ska en pansarvagn kunna komma ikapp alla "suspects"?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Oquendo Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nått tips på hur man klarar polis uppdraget!?..ja har försökt men det e väldigt svårt..ja kommer som längst till level 5 sen e poliserna överallt.. Huntern?..du får förklara lite bättre så ja förstår..ja har spelat en del men känner inte till allt..sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ursäkte men hur ska en pansarvagn kunna komma ikapp alla "suspects"?.. Enklare att göra uppdraget i Huntern, bara åka efter och skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Huntern?..du får förklara lite bättre så ja förstår..ja har spelat en del men känner inte till allt..sorry Militärhelikoptern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ursäkte men hur ska en pansarvagn kunna komma ikapp alla "suspects"?.. Det jag gjorde va att peka röret bakåt och skjuta smtidigt som man gasar, då åker man fort. för att navigera så kan man ju kolla på kartan + man behöver ju inte åka så långt för att komma till suspects:en, dom är ju bara en bit bort. klarade police-R3 genom att ta Rhino:n, gick skitfort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Glömde säga det , glömde bort så jag skickade inlägget som det var , det går otroligt fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Off topic; Azore tänkte bara säga det att din signatur bild inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Off topic; Azore tänkte bara säga det att din signatur bild inte funkar Bra att du säger det men jag vet det redan, är något strul med servern där den ligger, därför den inte fungerar just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Oquendo Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Tack för hjälpen..men ja har en till fråga här..oftast när jag spelar o tex ja dör under spelets gång så går ja tillbaka dit ja sparade sist o börjar därifrån..för att det kan juh hända att ja har en del pengar o armor osv..o dör man förlorar man juh oftast allt..inte pengar men vapnen o så vidare,,,e d dåligt att jag oftast gåtr tilbaka till"load game" o börjar därifråm?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Tack för hjälpen..men ja har en till fråga här..oftast när jag spelar o tex ja dör under spelets gång så går ja tillbaka dit ja sparade sist o börjar därifrån..för att det kan juh hända att ja har en del pengar o armor osv..o dör man förlorar man juh oftast allt..inte pengar men vapnen o så vidare,,,e d dåligt att jag oftast gåtr tilbaka till"load game" o börjar därifråm?... Jag gjorde det jämt innan jag träffade Katie och Barbara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Tack för hjälpen..men ja har en till fråga här..oftast när jag spelar o tex ja dör under spelets gång så går ja tillbaka dit ja sparade sist o börjar därifrån..för att det kan juh hända att ja har en del pengar o armor osv..o dör man förlorar man juh oftast allt..inte pengar men vapnen o så vidare,,,e d dåligt att jag oftast gåtr tilbaka till"load game" o börjar därifråm?... Dejta Katie eller vad hon heter. Hon som finns på golf club i San Fierro. Hon tar dig ut från hospital gratis och du får behålla dina vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Gör polisuppdragen med vigilante-buggen: ställ en vanlig polisbil utanför valfritt matställe så att du automatiskt hamnar inne i resturangen när du kliver ut ur bilen, sätt dig sedan i bilen och starta mission, sen kliver du ut och hamnar i resturangen, stå kvar tills du hör ett pling och det står "threat killed" typ och sen går du ut och in i bilen, sen ut ur bilen igen .. på level 12 måste du eventuellt följa ditt mål och skjuta sönder det, men då har du ca 15-17 min på dig så det e lätt engelsk beskrivning: ##################################################################### BAD GLITCH ALERT: (taken from the GameFAQs Message Boards) It has been found that you can easily cheat your way to getting 150 Armor. Note, no actual cheats are used, but this would defanately still be considered cheating. Get into a cop car/HPV1000 and drive to a place with a yellow cone (a place you can go inside of). Hit R3 to start the mission, get off or out of the vehicle and go inside. Wait about 10-15 seconds and the target will be eliminated. Go outside, get back in/on the vehicle and repeat the as long as you'd like. Sometimes when their are multiple targets, you must do the trick more than once, so just keep doing it. I highly recommend NOT doing this, as it is like cheating and it makes it less fun. At least go and use the Rhino. Either way, it's your game, enjoy it how you see fit. ##################################################################### Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shabazz Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Om man inte vill fuska, var kan man hitta rhinon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Fusk och fusk det är väl inte fusk egentligen bara att utnyttja spelets brister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts