Jump to content

Police Mission

Oquendo
 Share

Recommended Posts

Ursäkte men hur ska en pansarvagn kunna komma ikapp alla "suspects"?..

Det jag gjorde va att peka röret bakåt och skjuta smtidigt som man gasar, då åker man fort.

för att navigera så kan man ju kolla på kartan + man behöver ju inte åka så långt för att komma till suspects:en, dom är ju bara en bit bort.

klarade police-R3 genom att ta Rhino:n, gick skitfort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för hjälpen..men ja har en till fråga här..oftast när jag spelar o tex ja dör under spelets gång så går ja tillbaka dit ja sparade sist o börjar därifrån..för att det kan juh hända att ja har en del pengar o armor osv..o dör man förlorar man juh oftast allt..inte pengar men vapnen o så vidare,,,e d dåligt att jag oftast gåtr tilbaka till"load game" o börjar därifråm?...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för hjälpen..men ja har en till fråga här..oftast när jag spelar o tex ja dör under spelets gång så går ja tillbaka dit ja sparade sist o börjar därifrån..för att det kan juh hända att ja har en del pengar o armor osv..o dör man förlorar man juh oftast allt..inte pengar men vapnen o så vidare,,,e d dåligt att jag oftast gåtr tilbaka till"load game" o börjar därifråm?...

Jag gjorde det jämt innan jag träffade Katie och Barbara

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dejta Katie eller vad hon heter. Hon som finns på golf club i San Fierro. Hon tar dig ut från hospital gratis och du får behålla dina vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör polisuppdragen med vigilante-buggen:

ställ en vanlig polisbil utanför valfritt matställe så att du automatiskt hamnar inne i resturangen när du kliver ut ur bilen, sätt dig sedan i bilen och starta mission, sen kliver du ut och hamnar i resturangen, stå kvar tills du hör ett pling och det står "threat killed" typ och sen går du ut och in i bilen, sen ut ur bilen igen .. på level 12 måste du eventuellt följa ditt mål och skjuta sönder det, men då har du ca 15-17 min på dig så det e lätt

engelsk beskrivning:

#####################################################################

BAD GLITCH ALERT: (taken from the GameFAQs Message Boards) It has

been found that you can easily cheat your way to getting 150 Armor.

Note, no actual cheats are used, but this would defanately still be

considered cheating.

Get into a cop car/HPV1000 and drive to a place with a yellow cone

(a place you can go inside of). Hit R3 to start the mission, get off

or out of the vehicle and go inside. Wait about 10-15 seconds and the

target will be eliminated. Go outside, get back in/on the vehicle and

repeat the as long as you'd like.

Sometimes when their are multiple targets, you must do the trick more

than once, so just keep doing it. I highly recommend NOT doing this,

as it is like cheating and it makes it less fun. At least go and use

the Rhino. Either way, it's your game, enjoy it how you see fit.

#####################################################################

Länk till kommentar
Dela på andra sidor