Oquendo Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag har fastnat skönt i spelet o behöver hjälp. Maffia snubben som heter Woozie eller nått..ja lyckas inte komma in i uppdraget där man måste ha mer "practice underwater"..så ja har försökt o simma o alltmöjligt men inget funkar...please help!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Du måste dyka mycket under vattnet, då kommer lung capacity öka och du kan göra uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Försök att simma mer då. tog ett bra tag för mig att få upp den skillen. om det ändå inte funkar så kan du alltid sammla alla ostron, då får man tre flugor i en smällett steg närmare till 100%troligen mer underwater-skillmer sexappeal tror jag annars så får man bättre med flickvänernahär är länken till alla ostron. edit: Azore han före... Redigerad 21 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Precis som Azore sa: simma och dyk mycket UNDER vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Annars så finns det en kod så du får fullt i lung capasity! Sök på fusk här i forumet eller bara leta för så gjorde jag! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Försök att simma mer då. tog ett bra tag för mig att få upp den skillen. om det ändå inte funkar så kan du alltid sammla alla ostron, då får man tre flugor i en smäll ett steg närmare till 100% troligen mer underwater-skill mer sexappeal tror jag annars så får man bättre med flickvänerna här är länken till alla ostron. edit: Azore han före... Jag tror inte det är så lätt att ta dom som ligger i LV för honom eftersom polisen kommer att vara överallt då, han har ju inte kommit dit ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Jag tror inte det är så lätt att ta dom som ligger i LV för honom eftersom polisen kommer att vara överallt då, han har ju inte kommit dit ännu Det är väll inte mer än 10 st. där?? ta bara så många man kan sen om man blir dödad så blir man dödad, då åker man dit och tar dom andra. har själv gjort det till en kompis när han va i SF och han bad mig göra det och det va inte så jobbigt men inte pace of cake häller. Redigerad 21 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts