ZliPp Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Tja, när jag installerar vissa bilar till vc så blir det nåt konstigt me däcken, det är som om halva däcket är i marken ! bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Det är såna buggar på vissa datorer..dom kommer och går för mig , eller gjorde..fast för mig när jag satte mig i bilen blev det normalt..eller så är det att du har seg dator för då höjs marken mera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Jag har för mig att det var nån sån här topic för ett tag sen. Då skulle man ändra i handling.cfg(om jag kommer ihåg rätt) men tyvärr har jag aldrig haft det problemet så jag vet inte. #EDIT: Testa att ändra värdet i handling.cfg under parametern (ad). Om det står på t ex 0.00 testa och ändra till 0.50. Eller så experimenterar du med värdet tills det blir bra. Obs om du inte har dmagic wheelmod installerad så gör det. Redigerad 23 februari, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Testa att INSTALLERA Dmagik Wheel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det är såna buggar på vissa datorer..dom kommer och går för mig , eller gjorde..fast för mig när jag satte mig i bilen blev det normalt..eller så är det att du har seg dator för då höjs marken mera! Hahahaha, tack nu lever jag längre ^^ Ontopic: Installera Dmagicwheelmod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts