Pinnen Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nu är det i och för sig ett tag sen jag klarade storyn i spelet men är jag den enda som tycker att det var betydligt lättare än föregångarna Vice City och GTA 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nu är det i och för sig ett tag sen jag klarade storyn i spelet men är jag den enda som tycker att det var betydligt lättare än föregångarna Vice City och GTA 3? Kanske bättre att ta det här i Allmänt GTA-snack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Övning ger färdighet.. när 3-an kom var det nytt och svårt, sen var man lite vanare i vice.. och i san andreas är man en fullbordad gta-spelare, nu väntar vi bara på online-spelet som ska få os gta-fantaster att mäta oss mot varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Spelet är lite lättare, precis som spelarna bad om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Tog bara 4 VECKOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Men man klarade VC på bara några dar det gör man inte med SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Men man klarade VC på bara några dar det gör man inte med SA Jo, jag klara SA på 30 timmar.. alltså 1 dag och 6 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts