RavenE Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Är det ngn här på forumet som har varit i San Andreas på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Menar du i San Andreas-förkastningen? Nej där har jag aldrig varit. Har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Menar du i San Andreas-förkastningen? Nej där har jag aldrig varit. Har du? Vad menar du med San Andreas-förkastningen? Jag menar den riktiga Staden San Andreas som ligger lite öster om San Francisco! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Vad menar du med San Andreas-förkastningen? Jag menar den riktiga Staden San Andreas som ligger lite öster om San Francisco! Vad jag vet finns det ingen stad som heter så... Med San Andreas-förkastningen menar jag förkastningen som ligger i Silicon Valley mellan San Francisco och San Jose, som är orsak till de många jordbävningarna i Kalifornien området. Redigerad 21 februari, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hmm....då kanske vi tänker på samma ställe trots allt..=) Ska kolla upp det i atlasen imorrn på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Jo gör det Redigerad 21 februari, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hmm..tyvärr...är hemma och är sjuk...så jag kan inte kolla upp det där..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
we_man88 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag har varit där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hmm....då kanske vi tänker på samma ställe trots allt..=) Ska kolla upp det i atlasen imorrn på skolan Titta på internet. Na(Nationalencyclopedien) det ska finnas där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag har, när jag bodde i SF. (ööhm..San Francisco ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vad jag vet finns det ingen stad som heter så... Med San Andreas-förkastningen menar jag förkastningen som ligger i Silicon Valley mellan San Francisco och San Jose, som är orsak till de många jordbävningarna i Kalifornien området. Det finns visst ett ställe som heter San andreas det har jag personligen checkat upp, men jag tror inte det är så kännt,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 HÄr e bild på karta var de ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det finns visst ett ställe som heter San andreas det har jag personligen checkat upp, men jag tror inte det är så kännt,,, Ok, hur många bor där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ok, hur många bor där? Tre personer och en get! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Tre personer och en get! Haha ja kanske det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag hitta en sida om sanadreas men den va så trög att man inte fick fram texten men ska försöka att hitta fast jag tror inte jag hittar men jag hör av mig om jag hittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts