Shady_4_life Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hej! Jag undrar om man ska få 100% på SA, så måste man ha 100% med tjejerna också... nu undrar jag om man bara behöver få 100% en gång med dom sen skita i dom, eller måste man dejta dom hela tiden så det håller sig på 100%??? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 E det ingen som kan hjälpa mig??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ta det lungt! sök först! om du inte hittar svaret så svarar jag. och nej jag svarar när du har sökt. varför?? för att många här värkar inte veta att det finns en sökfunktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hej! Jag undrar om man ska få 100% på SA, så måste man ha 100% med tjejerna också... nu undrar jag om man bara behöver få 100% en gång med dom sen skita i dom, eller måste man dejta dom hela tiden så det håller sig på 100%??? tacksam för svar Så här är det, man behöver inte få 100% på alla flickvänner bara för att få 100%på San Andreas. Och det räcker med att få 100% på flickvännerna en gång. Man kan få dejta vidare men det är bara onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Flickvännerna har inget med 100% att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Flickvännerna har inget med 100% att göra. Det var precis det jag skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det var precis det jag skrev Du babblade så mycket, jag skrev det kortfattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts