g-unit89 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Här får ni 2 nya fusk: Never Wanted CIRCLE, RIGHT, CIRCLE, RIGHT, LEFT, SQUARE, TRIANGLE, UP Wanted level never increases. Doesn't erase stars you already have. Six Star Wanted Level CIRCLE, RIGHT, CIRCLE, RIGHT, LEFT, SQUARE, X, DOWN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Wounderbaum! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Gamla som fan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Har aldrig sett dom.. Fast jag gillar mest ninja koden.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Gamla som fan! Och vem bryr sig om dem var gamla för dig om dem är nya för dem flesta? förresten så tror jag inte att du visste om det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Och vem bryr sig om dem var gamla för dig om dem är nya för dem flesta? förresten så tror jag inte att du visste om det Hahahaha! Säger bara en sak! Jag vet allt! Pusspårej! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Vilken ninjakod? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ninja Theme X, X, DOWN, R2, L2, CIRCLE, R1, CIRCLE, SQUARE Peds are all Asian dudes with katanas. Traffic is black PCJ-600's, and BF-400's, and FCR-900's. Even cop cars are all black. Get katana. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hahahaha! Säger bara en sak! Jag vet allt! Pusspårej! AAAA...Du vet nog mycket när du inte klarar destroy targets på flygskolan..HAHA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) NEj jag äger på GTA! Redigerad 22 februari, 2005 av Juane Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Det tror jag inte du vet... Men du e väldigt dålig på GTA i alla fall. Vänta...borde inte jag kunna anmäla han/hon eller va den nu e för något för det han nyss skrev? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 JAg vet att jag är dålig på gta.. nåt emot dE?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ja,Av den anledningen borde du ej få vistas här. Men...hur kan du vara så dålig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 VEne.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Du kan ju alltid börja spela utan fusk och träna lite mera... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Du kan ju alltid börja spela utan fusk och träna lite mera... JA.. Men en sak är jobbigt nu på gta!! Å de är att jag kommer inte på vad jag sak ha för kläder! Alla affärer förutom didier sachs är öppna men jag vet inte vad jag ska ha!! har du nåt tips på vad man kan ha??? vad har du??? visa en bild på din CJ eller beskriv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 JA.. Men en sak är jobbigt nu på gta!! Å de är att jag kommer inte på vad jag sak ha för kläder! Alla affärer förutom didier sachs är öppna men jag vet inte vad jag ska ha!! har du nåt tips på vad man kan ha??? vad har du??? visa en bild på din CJ eller beskriv Du kan börja med att hålla dig till tråden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Du kan börja med att hålla dig till tråden VA!? Fattar ej vad du menar??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 VA!? Fattar ej vad du menar??? Den som startade tråden skrev in fusk, och så börjar du snacka om vad du ska ha för kläder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Den som startade tråden skrev in fusk, och så börjar du snacka om vad du ska ha för kläder Haha.. ojj.. juste.. Joo.. fusket var skit bra, checka gärna in min topic om hur din CJ ser ut.. höres.. P.S Om ni undrar så går det att stänga av fusket D.S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts