KalleR Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Fan att jag inte tänkte på att sätta fast webcamen sådär ( ) .haha, snyggt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Orka städa... Och jag som trodde jag hadde det stökigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Wiee..har samma tangentbord som Kaller. om det ett trådlöst han har ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Måste bara säga att dom flesta verkar ha jävligt tråkiga datorhörnor. För såhär ska väl ändå en dator"hörna" se ut: http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/rum.jpg Två datorer har jag ju, en för mig o en för flickvännen. Och sen självklart är man inloggad på WoW! Och så är jag ju inne på gtasajten på andra datorn, men det syns inte då jag hade rätt lång exponeringstid när jag tog bilden. Vad kostade de är ljudpaketet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vad kostade de är ljudpaketet då? Hm, dom två till höger o vänster kostade ~1400kr (byggde sen lådan själv), subben kostade 3000kr, med lådan, fast jag fick sätta ihop den själv. Rätt jobbigt att såga egna lådor har jag kommit fram till iaf. Stärkaren köpte jag för ~2000kr på datorbutiken. En helt okej stärkare som driver frontarna jävligt bra. Så runt 6500 kostade det sammanlagt. Inte speciellt farligt tycker iaf jag. Speciellt inte när man köper varje grej med mer än ett års mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Postad i instrument-topicen men den passar bättre här Och nej, det är ingen vidare "studio" mikrofon: MXL 2001 SE (150 dollar) Interface: MobilPre Audio (1000 spänn tror jag) mixer: Behringer VMX-300 (2500 kronor) förstärkare: en gammal stereo från -83 skivspelare: BST nånting (köpte den för 800 ) som ni ser är det väldigt billiga saker. normalt kostar en bra mick runt 3-4000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Postad i instrument-topicen men den passar bättre här Och nej, det är ingen vidare "studio" mikrofon: MXL 2001 SE (150 dollar) Interface: MobilPre Audio (1000 spänn tror jag) mixer: Behringer VMX-300 (2500 kronor) förstärkare: en gammal stereo från -83 skivspelare: BST nånting (köpte den för 800 ) som ni ser är det väldigt billiga saker. normalt kostar en bra mick runt 3-4000 Ohhh, vill ha, vill ha, vill ha!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 By the nothing. Bättre eller sämre vinkel? (Test) Jag gillar kalendern där bak Ska ta fram kameran och ta något korrt.....kanske.......återkommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) För er som inte har nå liv skapade jag en ingående beskrivning 1. Gamla högtalare från -82 2. MobilPre-interface 3. Onödiga/brända/repiga skivor 4. Tokgammal kamera från -46 (obs! funkar!) 5. MXL 2001 SE-mikrofon (stormembran) 6. Gammal stereo -82 som jag använder som förstärkare till mixern. 7. Behringer VMX-300-mixer (tokdålig ) 8. Phono-sladdar och annat bråte. 9. Hörlurar. 10. BST-skivspelare. nuttin special. 11. Trasig mus som gick sönder för två år sen. legat där sen dess. 12. Kalle och Hobbe-tidning (best.comic.ever) 13. Skissblock där ideer sätts på papper. 14. Pennor, ser du väl! 15. Rappande hamster-leksak får jag tillägga att mitt firefox krashade på nummer 14 TRE gånger EDIT: hoppsan. skivspelaren kom inte med Redigerad 27 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 En sådan musmatta hade jag förut. Hata! Fint ljudsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Tycker den är skön slipper musarm tack, förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Tycker den är skön slipper musarm tack, förresten Suddig bild...är det en sån där med handledsskydd? (eller vad fan man kallar det) Sån har jag. Jag gillar kalendern där bak mm...det var väl det jag tänkte... Redigerad 27 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Inget kort tyvärr. digitalkameran har morsan lånat, däremot kan jag säga att jag har två burkar (en ny) och två skärmar på ett liten bord.. (trångt) ska försöka fixa ett kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Enkelt och bra Redigerad 28 februari, 2005 av Sofie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Enkelt och bra Hur kan du gamea med så liten plats för musen? Slår inte knäna i skrivaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Hur kan du gamea med så liten plats för musen? Slår inte knäna i skrivaren? Humm spelar gör jag inte... Hur stor tror du att jag är.?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Humm spelar gör jag inte... Hur stor tror du att jag är.?! Du vet att detta är ett spel forum va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Du vet att detta är ett spel forum va? Måste man spela på datorn då.?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Måste bara säga att dom flesta verkar ha jävligt tråkiga datorhörnor. För såhär ska väl ändå en dator"hörna" se ut: http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/rum.jpg Två datorer har jag ju, en för mig o en för flickvännen. Och sen självklart är man inloggad på WoW! Och så är jag ju inne på gtasajten på andra datorn, men det syns inte då jag hade rätt lång exponeringstid när jag tog bilden. Din flickvän kom med på bilden också, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Din flickvän kom med på bilden också, antar jag. Haha den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts