leftbehind Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Nördigt eller vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Nördigt eller vad Haha jag kanske hade tråkigt eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Kanske de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Min "hörna" då http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Datorhorna.jpg väldigt fagert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Måste bara säga att dom flesta verkar ha jävligt tråkiga datorhörnor. För såhär ska väl ändå en dator"hörna" se ut: http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/rum.jpg Två datorer har jag ju, en för mig o en för flickvännen. Och sen självklart är man inloggad på WoW! Och så är jag ju inne på gtasajten på andra datorn, men det syns inte då jag hade rätt lång exponeringstid när jag tog bilden. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFfeta högtalare, tummen upp, tror min datorhörna ska finnas i min gamla tråd, h´som hetta haxxor-lya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Oerhört!Bild_025_1_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag kan inte ladda upp bild :'( . Nåt särskilt format det ska vara i ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag kan inte ladda upp bild :'( . Nåt särskilt format det ska vara i ? Allt utom BMP tror ja väll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Jpeg brukar funka finfint! Redigerad 22 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hmmm... Nån särskild storlek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hmmm... Nån särskild storlek? Under 200kb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Urkas @ Den burken som är till höger är likadan som jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Min "hörna" då http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Datorhorna.jpg väldigt fagert Vad är det för blått på golvet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Vad är det för blått på golvet?? "Neon"chassifläkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 "Neon"chassifläkt So damn right! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Den säjer "You cannot upload this type of file" Det är jpeg och filen är 177kb stor... Varför? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ändra storleken (i pixlar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Tack för alla söta kommentarer! Men för dom som vill veta så är katten en hona, högtalarna på sammanlagt 1240 watt, skärmen en 21"are, datorlådan en Chieftec och WoW-gubben är en lvl28 NE warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Orka städa... Redigerad 22 februari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Orka städa... Fan att jag inte tänkte på att sätta fast webcamen sådär ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts