Tiger Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hmm, jag som trodde att jag var ganska ensam här med en Dell-dator, kul att se att några andra har det! ^^ Men hur många har 21 tum på skärmen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Btw Funnylin, kan du inte ta ett kort på dig själv? Eller nej, min bild av dig kommer förmodligen att förstöras då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Nåt sär låg hej-vilt på en säng när jag tog kortet! Redigerad 21 februari, 2005 av Mr_Nitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag vill se ett foto av funnylin! NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Detta va ganska off-topic eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Btw Funnylin, kan du inte ta ett kort på dig själv? Eller nej, min bild av dig kommer förmodligen att förstöras då. Jag har ingen kamera! Ehm...slut på batteri? Detta va ganska off-topic eh? Mmm...back on track. Redigerad 21 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Har dessvärre ingen bild på hur min nuvarande datorhörna ser ut. Har ett nytt datorbord som är mycket större och städad. Här ser man knappt datorn, och bilden är rätt gammal. EDIT: Jag har en likadan ratt som HemuleN! EDIT2: Jag har ett likadant tangentbord som den skottska forskningsstationen i Day After Tomorrow! Redigerad 21 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Här är mitt ovanligt välstädade skrivbord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Måste bara säga att dom flesta verkar ha jävligt tråkiga datorhörnor. För såhär ska väl ändå en dator"hörna" se ut: http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/rum.jpg Två datorer har jag ju, en för mig o en för flickvännen. Och sen självklart är man inloggad på WoW! Och så är jag ju inne på gtasajten på andra datorn, men det syns inte då jag hade rätt lång exponeringstid när jag tog bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) En bild på min data-hörna: . 1 0 1 0 1 0 1 0101010101010101 Redigerad 22 februari, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Måste bara säga att dom flesta verkar ha jävligt tråkiga datorhörnor. För såhär ska väl ändå en dator"hörna" se ut: http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/rum.jpg Två datorer har jag ju, en för mig o en för flickvännen. Och sen självklart är man inloggad på WoW! Och så är jag ju inne på gtasajten på andra datorn, men det syns inte då jag hade rätt lång exponeringstid när jag tog bilden. Söt kisse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jävlara va rolig du va där speeder..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 En bild på min data-hörna: . 1 0 1 0 1 0 1 0101010101010101 Men orka, de flesta vet att det heter dator- och inte data-, men varför bry sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Min fina "hörna". Inte riktigt en hörna, men whatev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Måste bara säga att dom flesta verkar ha jävligt tråkiga datorhörnor. För såhär ska väl ändå en dator"hörna" se ut: http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/rum.jpg Två datorer har jag ju, en för mig o en för flickvännen. Och sen självklart är man inloggad på WoW! Och så är jag ju inne på gtasajten på andra datorn, men det syns inte då jag hade rätt lång exponeringstid när jag tog bilden. Hahaha bilden på katten blev grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hahaha bilden på katten blev grym Det ser ut som han är GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 @Urkas Jag gissar på att din är den högra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jävlar! Urkas hörna var ballast. Bild på min kommer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag har ingen kamera! Ehm...slut på batteri? Mmm...back on track. Haha, slut på batteriet kom på nåt bättre nästa gång Nämen seriöst, alla kräver ett kort på dig. (lunar-pose också plz) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag gjorde en liten film som visar hur min lilla lya ser ut Men kvalitén på ljud och bild blev lite risigt pga av att man kan bara upload 1 mbs filer på silentwhisper My Movie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts