GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hur kan alla ha det så rent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hur kan alla ha det så rent. Man har inte råd att köpa datorer var dag. *försöker att låta vis* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Rent o rent, de vetefan, datorn o stolen är det som betyder nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hej! Här är då min "hörna" som tar upp halva mitt rum nästan! Jag ska införskaffa sådana bord som curly har, dock inte med "böj". Då det är mycket mer arbetsvänligt vilket inte min morsa begriper! En dator saknas på bilden, det märker nog de flesta av er förhoppningsvis? .snygg puchplansch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Helvete va rent folk kan ha det, Jaja här är min boplats, Ser mycket bättre ut i mörker men blixten vägrar försvinna från kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Här.. men nu e de STÄDAT om man jämför me hur de brukar va och sorry för den dåliga kvallen.... men min webcam suger apa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Man har inte råd att köpa datorer var dag. *försöker att låta vis* Nej men Cola/powerking/färgburkar/tallrikar/hörlurar/löskolvar/propan och butangas/klarlack/förpackningar etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Funny's: Har du nånsin funderat på att byta plats på skrivaren och skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Har du nånsin funderat på att byta plats på skrivaren och skärmen? Nej aldrig. Tss...dumheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Survivor kit brevid datorn? Ficklampa osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Survivor kit brevid datorn? Ficklampa osv? Det blir ju strömavbrott här hela tiden typ. Orkar inte krocka med fler väggar i min jakt på ficklampor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Datorn. Eller ja, lite grann. Skitkamera som inte kan få med alltihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 By the nothing. Bättre eller sämre vinkel? (Test) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Funny's: VI HAR LIKADAN SKRIVARE/SCANNER/KOPIATOR/FAX . Ligger jag bra till hoss dig nu? Jag återkommer med bild på min hörna (som är den hörnigaste av alla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ligger jag bra till hos dig nu? Jo visst. Men som jag vid upprepade tillfällen sagt till dig via PM: Jag vill inte gå ut med dig. Jag är inte bög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Jo visst. Men som jag vid upprepade tillfällen sagt till dig via PM: Jag vill inte gå ut med dig. Jag är inte bög! "Och de vilda överaskningarna fortsätter efter pausen då "gtasajten PÖK" fortsätter!"... förlåt mig för min vilda fjortishumor... Redigerad 21 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Helvete va rent folk kan ha det, Jaja här är min boplats, Ser mycket bättre ut i mörker men blixten vägrar försvinna från kameran Jag har likadan klocka som dig! Har bara med datorn på et här fotot pga att jag inte orkar ta ett nytt kort på min lilla lya, lat som jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag har likadan klocka som dig! Har bara med datorn på et här fotot pga att jag inte orkar ta ett nytt kort på min lilla lya, lat som jag är. Hehe! Ser att du läser Uti Vår Hage! Den tidningen är väl så bääst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag har likadan klocka som dig! Har bara med datorn på et här fotot pga att jag inte orkar ta ett nytt kort på min lilla lya, lat som jag är. Snyggt skrivbord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts