Korven Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Tänkte att vi skulle starta en "bild på din data hörna" topic jag börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jahapp, här är iaf min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 .min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 .min.. Och så syns Tigers bild på skärmen också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Och så syns Tigers bild på skärmen också... .jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Och så syns Tigers bild på skärmen också... Hehe, min bild med mitt hemska tangentbord! Edit: Bra att du skrev Tiger och inte Tigern istället! Redigerad 21 februari, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hehe, min bild med mitt hemska tangentbord! Edit: Bra att du skrev Tiger och inte Tigern istället! Skrev Tigers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jaha ... Du menar väl Dator hörna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Skrev Tigers... Det var det jag menade, kanske blev en lite luddig mening... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Babblihabblisnabbli. Legoaffischen har suttit där i flera år, jag är inte ett dugg intresserad av lego Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jaha ... Du menar väl Dator hörna ? Tror han menar datorhörna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ni skulle få ett anfall om ni såg min datorhörna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ni skulle få ett anfall om ni såg min datorhörna. Det skulle vara kul, lägg upp en bild på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jahapp, här är iaf min! Dina prylar ser väldigt svenska ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Dina prylar ser väldigt svenska ut ...Och vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Har likadan burk som Curly.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hej! Här är då min "hörna" som tar upp halva mitt rum nästan! Jag ska införskaffa sådana bord som curly har, dock inte med "böj". Då det är mycket mer arbetsvänligt vilket inte min morsa begriper! En dator saknas på bilden, det märker nog de flesta av er förhoppningsvis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 En dator saknas på bilden, det märker nog de flesta av er förhoppningsvis? Jag ser en dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ursäkta kvaliteten, har bara mobilen jag kan ta kort med http://vigge.net/upl/comp_2005-02-21.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Funny's: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts