johanp Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Har haft 99% ett tag nu, har klarat dels sista UJ och Trial by dirt,vilket var de enda jag hade kvar men ändå höjs den inte till 100%. Är det så att man måste skjuta nån fiskmås för att få 100%. Det blev iofs nåt konstigt med Trial of Dirt, den la upp min första tid! (Det är ju 3st race á 2varv). la upp statsen här: http://xe.homelinux.net/vice/index.php?action=show&f=JOHAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Du har säkert fuskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanp Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det har jag inte nej, även om det inte spelar någon roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jo. För jag ser inte att du kan ha gjort någonting annat. Du har gjort allt man ska så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanp Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag VET att jag inte har fuskat, det är inte nåt konstigt med Trials of dirt typ att man måste klara den på 3rundor i rad untan nåt failior emellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Du ska klara trail by dirt med både mc:en och bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanp Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ja, men med bilen heter den test track och den är såklart avklarad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanp Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Det är väl så att när det på´trial by dirt' har kommit 3st svarta mc och på 'test track' en svart rancher så är det sista gången man måste klara dessa? Blir galen på de här skiten...=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanp Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hrmm, fortsätter att testa grejer, är det så att man måste ha 45p i shootingrangen? fick för mig det nu bara, har annars trott att det räcker med 35? kanske är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Enligt ViceCityUnleashed behövs 45 poäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanp Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hur räknas poängen? en träff = 1p? sen avdrag på alla kulor man missar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts