Jump to content

Talk about "Indipendence Day" here.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Förklaring varför: Man kan inte se seriöst på en sån här film. De är ju bara så äckligt förutsägbara, patriotiska och överdrivna. Sitter alltid och håller tummarna på de onda och väntar på att de ska slakta den där genomgoda, charmiga, generösa, intelligenta drömamerikan-hjälten, fast jag vet att det aldrig händer. Samma sak varje gång.

Den här ligger längst längst ner på min lista över patetiska filmer, snäppet över Air Force One.Synd att det bara är USA som har råd att göra lite påkostade filmer...

God bless America... :ph34r:

Redigerad av Spankdogg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här ligger längst längst ner på min lista över patetiska filmer, snäppet över Air Force One.Synd att det bara är USA som har råd att göra lite påkostade filmer...

Synd att Air Force One är en ganska bra rulle. Annars hade jag nog genomgående varit emot en framställning av amerika som världens räddare.

Det roliga med alla såna här amerikanska filmer är att presidenten framställs som en godhjärtad folkhjälte.

Jag skulle gärna se G.W. Bush hoppa in i ett jaktflygplan och knäppa rymdisar.

Han skulle vara den förste mannen på jorden att befinna sig i ett skyddsrum långt ner under Area 51:s torra öken (Det sista hittade jag bara på för att fylla ut texten. Fint va?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor