Hummler Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 ID är bättre än DAT men FAT slåt lätt DAT som kan ses som en skit film om man jämför med FAS fast jag tycker ändå att DOI är ganska bra. Eehm, va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Eehm, va?! Han försöker göra ett statement om att alla förkortningar av olika filmer bara rör ihop saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Kan inte fatta att nån ens kan tänka tanken att göra en tråd om denna film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Kan inte fatta att nån ens kan tänka tanken att göra en tråd om denna film... Du vill inte förklara varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Förklaring varför: Man kan inte se seriöst på en sån här film. De är ju bara så äckligt förutsägbara, patriotiska och överdrivna. Sitter alltid och håller tummarna på de onda och väntar på att de ska slakta den där genomgoda, charmiga, generösa, intelligenta drömamerikan-hjälten, fast jag vet att det aldrig händer. Samma sak varje gång. Den här ligger längst längst ner på min lista över patetiska filmer, snäppet över Air Force One.Synd att det bara är USA som har råd att göra lite påkostade filmer... God bless America... Redigerad 22 februari, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Det roliga med alla såna här amerikanska filmer är att presidenten framställs som en godhjärtad folkhjälte. Jag skulle gärna se G.W. Bush hoppa in i ett jaktflygplan och knäppa rymdisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Den här ligger längst längst ner på min lista över patetiska filmer, snäppet över Air Force One.Synd att det bara är USA som har råd att göra lite påkostade filmer... Synd att Air Force One är en ganska bra rulle. Annars hade jag nog genomgående varit emot en framställning av amerika som världens räddare. Det roliga med alla såna här amerikanska filmer är att presidenten framställs som en godhjärtad folkhjälte. Jag skulle gärna se G.W. Bush hoppa in i ett jaktflygplan och knäppa rymdisar. Han skulle vara den förste mannen på jorden att befinna sig i ett skyddsrum långt ner under Area 51:s torra öken (Det sista hittade jag bara på för att fylla ut texten. Fint va?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Är det inte i den filmen dom spränger Empire state building 2 ggr? Nej, dom spränger först U.S Bank Tower i L.A sen Empire State building i N.Y Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Är denna film värd att se? Har hört att den både ska vara bra och dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Se den med en viss distans bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts