Coach Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hon är verkligen jätte ful.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Hon är verkligen jätte ful.. Eller inte ? Redigerad 23 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag tycker hon är skitful! Och kolla på brösten! Hon är vidrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hon är verkligen jätte ful.. Fyfan vad ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hon är verkligen jätte ful.. Ay caramba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det finns tjejer i min klass som är snyggare än hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det finns tjejer i min klass som är snyggare än hon. You lucky bastard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 You lucky bastard. Eller inte, Pamela är inte ett dugg snygg, hela hon är fejkad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag tycker hon är skitful! Och kolla på brösten! Hon är vidrig! Varför är dom fula killarna alltid dom kräsnaste ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Varför är dom fula killarna alltid dom kräsnaste ? Tack så mycket! Enligt kvinnorna i min klass är jag inte särskilt ful! Det vill säga, välja o vraka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Kvinnorna, T.T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Varför är dom fula killarna alltid dom kräsnaste ? Snarare tvärtom, de snygga killarna är kräsna för att de kan vara det. Fula killar tar vad som kommer. Jag tycker inte någon kvinnlig skådespelare är snygg, de ser ut som hundar allihopa. För det mesta. Snygga tjejer är såna som ser vackra ut utan tre kilo smink och endast efter retuscheringen. När det gäller manliga skådespelare har Bruce Willis sin charm (och är vänsterhänt ), och Johnny Depp ser bra ut. Visserligen är de inte osminkade heller, men... ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Angelina Jolie är så jävla läcker! Asså jag kollar inte på Tomb Rider filmerna för att den är bra, utan dom blir bra när Angelina Jolie är med. Så Jävla Läcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Angelina Jolie är så jävla läcker! Asså jag kollar inte på Tomb Rider filmerna för att den är bra, utan dom blir bra när Angelina Jolie är med. Så Jävla Läcker Hon är skitful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hon är skitful Jag tycker detsamma, dock har hon sin liulla charm... i sin baddräkt där varje liten "nipple" syns!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag tycker detsamma, dock har hon sin liulla charm... i sin baddräkt där varje liten "nipple" syns!! Vadå varje nipple, har hon fler än två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Hon är skitful Du skulle iof ha dig en jävel du! man måste ju nästan va homosexuell för att inte tycka att Angelina Jolie är snygg Edit: Enligt min åsikt Redigerad 23 februari, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Du skulle iof ha dig en jävel du! man måste ju nästan va homosexuell för att inte tycka att Angelina Jolie är snygg Edit: Enligt min åsikt Angelina Jolie är inte ful precis... Fast det finns finare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Elisa Cuthbert: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag tycker inte någon kvinnlig skådespelare är snygg, de ser ut som hundar allihopa. För det mesta. Snygga tjejer är såna som ser vackra ut utan tre kilo smink och endast efter retuscheringen. När det gäller manliga skådespelare har Bruce Willis sin charm (och är vänsterhänt w00t.gif ), och Johnny Depp ser bra ut. Visserligen är de inte osminkade heller, men... ändå. Sanning!! Just därför faller jag för det svartvita, så mycket stilrenare, enklare dock så pass mycket mer intressant och oförutsägbart, jämfört med dessa silikonpumpade sexbomberna. Dom är inte speciellt vackra... En vacker skådespelare är Penelope Cruz, faktiskt...hon känns som om hon är vacker hela tiden, inte enbart på retuscherade foton. Tjejen i Stranger Than Paradise är fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts