Jump to content

Pic's of Snygga skådespelare.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Det är för fan en smaksak. Jag tycker också att vita tjejer är snyggare än mörka, men inte fan är jag rasist för det? Det är som att påstå att någon är rasist för att man föredrar blonda tjejer.

Gah, överkänsliga PMS-töntar.

Nej juste, man e inte rasist baar för att man gillar blonda tjejer mer än bruna ! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 282
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker det står att hon är ful OCH brun

det är ju sant hon är ju brun

inte att hon är ful för att hon är brun står det ju...

Är jag nasse om jag säger att en kille är ful och vit.?

inte mitt fel om han är vit ju..

Nej men man behöver inte säga typ "du e ful och vit" man ska hålla det för sig själv om man tycker så

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inget emot negrer (varna mig inte, negrer e inget fult ord, neger = svart på latin :P)

bara de att ja inte tycker dom FLESTA svara e snygga.. finns väll nån som e snygg...

ni får kalle mig rasse hur mycke ni vill.. vet ju själv att ja inte e de :P

o hon e ju brun.. kan väll inte få en varning bara för att ja säger att nån e brun?

hade ja däremot sagt att hon va en ful neger fitta så hade ja väll förtsjänat de ^_^

EDIT: brukar alltid säga va ja tycker om folk till dom om dom frågar... tex, frågar nån om dom har en snygg frilla o ja tycker den e ful o borde eldas upp så säger ja så B)

bättre o säga sanningen än o ljuga... B)

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inget emot negrer (varna mig inte, negrer e inget fult ord, neger = svart på latin :wub:)

bara de att ja inte tycker dom FLESTA svara e snygga.. finns väll nån som e snygg...

ni får kalle mig rasse hur mycke ni vill.. vet ju själv att ja inte e de :P

o hon e ju brun.. kan väll inte få en varning bara för att ja säger att nån e brun?

hade ja däremot sagt att hon va en ful neger fitta så hade ja väll förtsjänat de >_<

EDIT: brukar alltid säga va ja tycker om folk till dom om dom frågar... tex, frågar nån om dom har en snygg frilla o ja tycker den e ful o borde eldas upp så säger ja så -_-

bättre o säga sanningen än o ljuga... ;)

Okej !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor