Master_sage Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Här är susnings samlade definitioner av mjukporr, jag lägger mig inte i. LOL!! Men nu lägger jag ner innan det blir bråk! Redigerad 1 april, 2005 av EBBA_GRÖN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Christina Milian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 ^^^^^^ va fan hon va ju ful o brun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 ^^^^^^ va fan hon va ju ful o brun Jävla nazze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 ^^^^^^ va fan hon va ju ful o brun Jävla nazze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 va fan hon va ju ful o brun Inte nu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 ^^^^^^ va fan hon va ju ful o brun Jävla nazze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Inte nu längre. ^^^^^^ va fan hon va ju ful o grön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 ^^^^^^ va fan hon va ju ful o grön D'oh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Jävla nazze Äh, han kanske bara inte finner mörkhyade snygga, på samma sätt som du kanske inte gillar bajsporr... Fast själv fattar jag inte hur man kan tycka nått sånt!!! Alltså - bara för att personen är mörkhyad blir han/hon automatiskt ful... ...inte hur man inte kan gilla bajsporr. Editation. Så med andra ord tror jag att han inte nödvändigtvis behöver vara nasist eller rasse eller dylikt, utan bara är allmänt korkad =) Redigerad 2 april, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Äh, han kanske bara inte finner mörkhyade snygga, på samma sätt som du kanske inte gillar bajsporr... Fast själv fattar jag inte hur man kan tycka nått sånt!!! Alltså - bara för att personen är mörkhyad blir han/hon automatiskt ful... ...inte hur man inte kan gilla bajsporr. Editation. Så med andra ord tror jag att han inte nödvändigtvis behöver vara nasist eller rasse eller dylikt, utan bara är allmänt korkad =) Sak samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 ^^^^^^ va fan hon va ju ful o brun Jävla nazze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 JUSTE ! du e rasse BroDD ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 ^^^^^^ va fan hon va ju ful o brun Jag har reportat detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jag har reportat detta Det var bra. Personligen så tycker jag dock att broDD är trevlig på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det var bra. Personligen så tycker jag dock att broDD är trevlig på msn. Jo det var bra, men om man tycker nån e ful så ska man inte säga ut det till andra..eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jo det var bra, men om man tycker nån e ful så ska man inte säga ut det till andra..eller hur? Hon lyssnar nog inte direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Jo det var bra, men om man tycker nån e ful så ska man inte säga ut det till andra..eller hur? Nope det ska man inte. Han förtjänar en varning. EDIT: syftade på att han tyckte hon var ful för att hon var brun. Redigerad 2 april, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Hon lyssnar nog inte direkt... Haha mjoo det vet jag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 EDIT: syftade på att han tyckte hon var ful för att hon var brun. Det är för fan en smaksak. Jag tycker också att vita tjejer är snyggare än mörka, men inte fan är jag rasist för det? Det är som att påstå att någon är rasist för att man föredrar blonda tjejer. Gah, överkänsliga PMS-töntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts