NightaN Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Jag skulle vilja göra om t.ex en taxi, så att den tål lika mkt som en pansarvagn, någon som vet hur man gör? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Jag skulle vilja göra om t.ex en taxi, så att den tål lika mkt som en pansarvagn, någon som vet hur man gör? Tacksam för svar! Du kan ändra i handling filen men det är lättare om du laddar ner CSE och ändrar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NightaN Skrivet 19 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Du kan ändra i handling filen men det är lättare om du laddar ner CSE och ändrar där. jah men jag vet inte vilken man skall ändra på där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 jah men jag vet inte vilken man skall ändra på där I CSE ändrar du mass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NightaN Skrivet 19 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 I CSE ändrar du mass. mmm men mass är tyngden, inte hållbarheten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 mmm men mass är tyngden, inte hållbarheten.. Ja jag kom på det senare. Den börjar nästan brinna direkt. Prova att kopiera Rhino:ns egenskaper(förutom fart och sånt) och lägg in det på taxi:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NightaN Skrivet 19 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Ja jag kom på det senare. Den börjar nästan brinna direkt. Prova att kopiera Rhino:ns egenskaper(förutom fart och sånt) och lägg in det på taxi:n. humz, jo det kan man ju göra men det blir ju lite konstigt då på vissa saker bättre om man vet exakt vad det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 humz, jo det kan man ju göra men det blir ju lite konstigt då på vissa saker bättre om man vet exakt vad det är.. vilka krav du ställer... prova dig fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 en ska som jag kom och täncka på! tänck när man kan göra om fordon i gta vc på datorn tänk om man kan göra så att man skjuter där fram som en moppe det skulle ju vara grymt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 en ska som jag kom och täncka på! tänck när man kan göra om fordon i gta vc på datorn tänk om man kan göra så att man skjuter där fram som en moppe det skulle ju vara grymt!! Du kan skjuta framåt på moppen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Du kan skjuta framåt på moppen... nej men jag menade så här: att man gör om en bil så att den kan skjuta fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NightaN Skrivet 20 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 mengah, har provat nu å hittar inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 hittar inte vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Hur gör man om bilarna såklart... LÄS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NightaN Skrivet 20 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 hittar inte vad? gör så att bilarna tål lika mkt som en pansarvagn, t.ex en taxi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Jag tror du ska ändra Collision Damage Multipllier till 0.01 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 hittar inte vad? spam_råttan... ge dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 spam_råttan... ge dig... han är ju hybernating igen iallafall.... fast en gång är ingen gång, två gånger är en gång för mycket så jag tycket att han borde bli bannad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NightaN Skrivet 21 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Jag tror du ska ändra Collision Damage Multipllier till 0.01 ah det var det tack så mkt..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 ah det var det tack så mkt..! Varsegod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts