Mathias Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Är det ingen mer än jag som tycker att hultenius borde lägga ut alla medlemars filmer som dem gjort på gta sajten under san andreas>downloads>videoklipp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det tycker jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 JA ME!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 ACHSTOM SVIANEI = Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Tycker att det skulle sitta fint med en kommentar från "hultan" åxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jojagog totycockokeror dodetot ocockoksoså! På ren svenska: Jag tycker det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jo det är väl kanske inte så dum idé. Då finns ju allt samlat och lättåtkomligt på ett ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Man tycker att det borde få plats att klämma in någonstans och det skulle säkert få fler gäster till gtasajten. väntar fortfarande på besked ifårn hultenius ifall det bar är att lägga ner eller om han fundrear på att skapa denna idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det skulle vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts